Volkswagen Group “demareaza” catre F1

Volkswagen Group a demarat un studiu de fezabilitate cu privire la o eventuala patrundere in Formula 1, informeaza BBC. Succesul global de marketing inregistrat de grupul rival Daimler, de care apartine noua campioana mondiala, Mercedes AMG, i-a dereminat pe cei de la Volkswagen Group sa-si atinteasca privirea catre F1. Volkswagen Group este implicat in trei programe sportive: cu Porsche si Audi in Campionatul Mondial de Anduranta, cu Audi in Campioantul German de Turisme (DTM) si cu Volkswagen in Campionatul Mondial de Raliuri. Valoarea globala a publicitatii de care a beneficiat Mercedes in aparitiile televizate din sezonul 2014 al Campionatului Mondial de Formula 1 a fost de 2,25 miliarde de euro, in timp ce valoarea publicitatii de care a beneficiat VW prin programele sale din motorsport a fost estimata la 24 de milioane de euro. Apoi Mercedes a cheltuit suma netă de 130 de milioane de euro in Formula 1, in timp ce cheltuielile similare ale VW in sporturile in care a participat au fost de 320 de milioane de euro. (FOTO: www.f1fanatic.co.uk)