Vedete din lumea sportului și artei susțin vaccinarea anti-Covid într-o campanie pro-imunizare derulată de Asociația Organizatorilor de Jocuri de Noroc la Distanță

Asociația Organizatorilor de Jocuri de Noroc la Distanță (AOJND) derulează o campanie de încurajare a vaccinării, în contextul în care datele oficiale indică o scădere a numărului celor care aleg să se imunizeze împotriva Covid-19. Asociația atrage atenția că vaccinarea rămâne unica metodă de combatere a acestui virus și reamintește pericolul la care se expun cei care aleg să rămână neimunizați.

Pandemia ne-a arătat tuturor că, de fapt, suntem vulnerabili – atât noi cât și familiile și afacerile noastre. În același timp, însă, această pandemie ne-a arătat și cât de departe a ajuns lumea științifică. Efortul impresionant al comunității medicale a făcut posibilă apariția unui vaccin în mai puțin de un an. Este o realizare fără precedent și este un mare privilegiu că trăim în vremuri în care putem avea access rapid la un antidot sigur și eficient. Să îl folosim așadar cu încredere și cu speranța că ne va readuce la normalitate. Le mulțumesc persoanelor publice – sportivi, artiști și influenceri – care au acceptat să fie parte din campania noastră de susținere a vaccinării. Sunt încrezătoare că mesajele lor vor ajunge acolo unde trebuie și vor contribui la creșterea numărului de persoane vaccinate”, a declarat Odeta Nestor, președinta Asociației Organizatorilor de Jocuri de Noroc la Distanță (AOJND).

Campania derulată de AOJND se desfășoară până la data de 1 august și are o componentă video (pentru TV) și una adaptată rețelelor sociale (Facebook și Instagram). Printre persoanele publice care s-au alăturat campaniei se numără: Helmut Duckadam – câștigător al Cupei Campionilor Europeni din 1986, actorul Ionuț Achivoaie, cântăreața Aquene și chef Zaharia Orlando. Aceștia și-au îndemnat fanii să se vaccineze, o condiție necesară pentru a se putea reîntâlni pe stadion, la teatru, la concerte sau în restaurant. Mesajul central al campaniei este acela că doar prin vaccinare sunt posibile imunizarea împotriva SARS COV 2 și revenirea la viața și activitățile de dinainte de pandemie.

Statisticile arată că rata de vaccinare în România se situează cu mult sub media europeană. Astfel, potrivit Centrul European de Prevenire și Control al Bolilor, în România, 30% din populație și-a administrat cel puțin o doză de vaccin, în timp ce procentul celor care s-au vaccinat complet este de 28,6. La nivelul UE, peste 60 % din populație a primit cel puțin o doză de vaccin, în timp ce procentul celor care s-au imunizat complet este de 38,8% .

Autoritățile au avertizat recent asupra riscului apariției unui al patrulea val al pandemiei și au atras atenția că principala modalitate de a evita acest scenario rămâne vaccinarea.

Despre AOJND

Asociația Organizatorilor de Jocuri de Noroc la Distanță (AOJND) a fost înființată în 2017 din dorința de a aduce sub același acoperiș operatorii principali de jocuri de noroc la distanță, pentru o reprezentativitate clară în industrie. Asociația are ca scop principal promovarea și protejarea drepturilor și intereselor operatorilor de jocuri de noroc la distanță, licențiați în România. Membrii AOJND sunt: Betfair, eFortuna, Netbet, PokerStars, SportingBet, Stanleybet, Unibet, Baumbet, Betano, Circus, Maxbet, Efbet, Public Win, WinMaster.

 



Clubul Media Business este o agenție full service care oferă de peste 8 ani servicii de publicitate și de consultanță în mass-media, marketing, comunicare și publicitate. Dacă sunteți interesat(ă) de acest proiect punem detalia un plan de business ireproșabil. Te rog să ne contactezi la chiromelu@yahoo.com, 0744 525 607 (Romeo Chiriac).