P@G

Un nou spot P@G “Mulțumesc mama” pentru Rio

P&G a lansat un nou spot dedicat mamelor, cu ocazia Jocurilor Olimpice de la Rio de Janeiro (Brazilia), editia 2016.

Astfel, Procter@Gamble lansează în campaniei “Mulţumesc, mama!” un nou spot intitulat “Strong”, inspirat de rolul pe care îl au mamele în viața copiilor. Din campaniile anterioare dedicate de P&G Jocurilor Olimpice fac parte clipurile “Pick Them Back Up”, “Kids” şi “Best job”.“Strong scoate în evidenţă un adevăr extrem de simplu: puterea pe care mamele o demonstrează în viaţa de zi cu zi are un ecou inspiraţional în momentele dificile prin care trec copiii. Acest lucru se reflectă în situaţiile uzuale sau de anvergură în care puterea demonstrată de o mamă poate face diferenţa şi culminează cu momentul în care fiecare dintre copiii se foloseşte de propria încredere pentru a concura pe cea mai mare scenă din lume – cea a Jocurilor Olimpice”, spun reprezentanții P&G. Marc Pritchard, P&G Global Brand Officer: “Campania a pornit de la ideea că în spatele fiecărui sportiv de performanţă se află o mamă excepţională. Iar faptul că susţinem cu mândrie mamele este modul firesc în care ne raportăm la Jocurile Olimpice, pentru că brand-urile din portofoliul P&G sunt parte din călătoria pe care mamele olimpicilor, dar şi alte mame din întreaga lume, o realizează zi de zi alături de copiii lor. Vedem cât de puternice sunt mamele în fiecare moment al vieţii lor şi cum copiii preiau această forţă şi o dezvoltă pe măsură ce cresc.““Strong“ este difuzat în peste 30 de ţări, atât în format digital integral, sub forma unui videoclip de 2 minute, cât şi într-o versiune mai scurtă, destinată televiziunilor. (FOTO: https://thinkmarketingmagazine.com/pg-launches-thank-mom-campaign/)

Spotul P@G – Mulţumesc, mama -“Strong”:

https://youtu.be/lu3SEM3VQPo

Spot P&G Thank You, Mom | Pick Them Back Up | Sochi 2014 Olympic Winter Games

Spot P@G – Mulţumesc, mama – Jocurile Olimpice, Londra, editia 2012