Tucudean si Gardos, in campania Gillette

George Tucudean si Florin Gardos au lansat editia speciala Gillette „din otel, in culorile campionilor” (ale Braziliei). Aceasta este disponibila pentru produsele Fusion ProGlide, MACH3 si Blue 2. Evenimentul a avut loc pe 15 mai la Arena Nationala.

G0illette-Editie-Speciala-3

Cu lame de otel care oferă cele mai bune rezultate în timpul bărbieritului si cu mâner în culorile campionilor, atât fanii, cât si jucătorii de fotbal îsi pot arăta pasiunea si loialitatea pentru sportul rege. Gillette stie că pentru suporterii adevărati, atunci când vine vorba de fotbal, nimic nu mai contează. Aparatele de bărbierit în culorile “Carioca” sunt felul prin care fanii fotbalului de pretutindeni îsi pot începe ziua arătând si simtindu-se perfect bărbătesc, iar în acelasi timp îsi pot arăta pasiunea pentru fotbal. Editia specială Gillette este disponibilă pentru produsele din gama Fusion ProGlide, MACH3 și Blue3.

G2 illette-Gardos-Tucudean-07

Elementele care oferă încredere fiecărui bărbat pentru a merge mai departe si pentru a evolua până la cel mai înalt nivel vin atât din exterior, cât si din interior. Aparatele de bărbierit Gillette în culorile campionilor au la bază îmbinarea acestor două caracteristici: forta interioară de otel si determinarea de nezdruncinat care te conduc spre victorie si energia exterioară reprezentată de culorile steagului brazilian.

G3illette-Gardos-Tucudean-15

“Reușita si performanța vin pe măsură ce începi să crezi în propriile tale puteri. Iar când vezi ca fanii echipei tale te încurajează neconditionat, că pasiunea lor pentru fotbal nu are limite, te simti si mai motivat să reusesti! Iar când primesti o sustinere atât de personală si de puternică simti ca ai si mai multă încredere ca vei reusi!”, a declarat George Tucudean.

G4illette-Gardos-Tucudean-24
“De-a lungul carierei mele de fotbalist am realizat că poti atinge performanta si poti reusi atunci când ai încredere în propriile tale forte, în puterea ta interioară. Să crezi în puterea ta, în forta ta interioară si să reusesti!”, a declarat Florin Gardos.

G5illette-Gardos-Tucudean-29
Gillette Fusion ProGlide dispune de cele mai subtiri lame Gillette si de un învelis cu proprietăti speciale care determină atât o alunecare usoară a aparatului pe suprafata pielii, cât si un confort excelent după fiecare bărbierit.
Produsele Gillette editie specială “din otel în culorile campionilor” vor fi disponibile în magazine pentru o perioadă limitată de timp. La începutul anilor 1900, Gillette a văzut valoarea si importanta adusă de asocierile brandului cu sportivii de elită. Aceasta a fost o strategie cheie care a ajutat compania să devină lider mondial pe categoria de produse de bărbierit pentru bărbați.

G5illette-Gardos-Tucudean-29 G5illette-Gardos-Tucudean-27

Gillette a pătruns în casele multor americani prin legendara transmisiune televizată Gillette Cavalcada Sporturilor. De-a lungul anilor, Gillette s-a alăturat evenimentelor sportive din Statele Unite în campionate de box, meciuri de fotbal de colegiu, în Liga de Baseball, PGA Tour® și Derby-ul Kentucky. Gillette a sponsorizat evenimente internaționale printre care Cupa Mondială FIFA, Rugby, Cupa la Cricket Gillette si Formula 1. În 2002, Gillette a anuntat un acord de drepturi exclusive de nume pentru stadionul gazdă al Campionatului de Super Bowl New England Patriots al Ligii Nationale de Fotbal. Până spre mijlocul anilor 2000, brandul continuă programele de marketing inovator prin asocierea cu staruri internationale din sport. Astăzi, Gillette continuă traditia în sport cu programe de marketing sportive implementate în multe regiuni ale lumii, sponsorizarea jocurilor Olimpice fiind cea mai importantă initiativă de sponsorizare sportivă. În timpul Jocurilor Olimpice de la Londra 2012, Gillette s-a parteneriat cu 24 de sportivi din întreaga lume. Despre Procter & Gamble
P&G servește aproximativ 4.8 miliarde de oameni din întreaga lume prin brandurile sale. Compania are unul dintre cele mai puternice portofolii de branduri de calitate de încredere: inclusiv Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® și Whisper®. Comunitatea P&G include operațiuni în aproximativ 70 de tări din întreaga lume. http://www.pg.com pentru ultimele noutăți și mai multe detalii despre P&G si brandurile sale.