Supercupa dintre Real Madrid și Manchester United, urmărită la Pro TV de peste 1,2 milioane de telespectatori la nivel naţional

Supercupa Europei, disputată marţi seară de echipele Real Madrid – Manchester United, a fost urmărită la Pro TV de peste 1,2 milioane de telespectatori la nivel naţional, televiziunea fiind lider de audienţă pe toate categoriile de public pe intervalul de difuzare în direct a meciului de fotbal, între 21.46 şi 23.41.

La nivel naţional, meciul a fost urmărit de 1.249.000 de telespectatori, înregistrând un rating de 6,9% şi o cotă de piaţă de 18,4%. Pe locul al doilea în clasament s-a situat Kanal D, cu un rating de 6% şi o cotă de piaţă de 15,9%, potrivit datelor furnizate de Kantar Media România, informează Pro TV.

Pe segmentul publicului comercial din mediul urban, cu vârste curpinse între 18 şi 49 de ani, partida a fost lider de audienţă, cu 8,4% rating şi 25,3% cotă de piaţă, spre deosebire de Antena 1, care a ocupat poziţia a doua în clasament, cu 7,4% rating şi 22,3% cotă de piaţă.

La nivel urban, meciul a fost lider de audienţă cu 7,5% rating şi 20,3% cotă de piaţă, fiind urmat în clasament de Kanal D, care a obţinut 5,3% rating şi 14,2% cotă de piaţă.

În minutul de maximă audienţă, înregistrat la nivel naţional la 22.24, meciul era urmărit de 1.572.000 de telespectatori.

Echipa spaniolă Real Madrid a câştigat pentru a patra oară în istorie Supercupa Europei, după ce a învins, marţi, la Skopje (Macedonia), cu scorul de 2-1 (1-0), formaţia engleză Manchester United.

Real Madrid a mai câştigat Supercupa Europei în 2002, 2014 şi 2016.



Clubul Media Business este o agenție full service care oferă de peste 8 ani servicii de publicitate și de consultanță în mass-media, marketing, comunicare și publicitate. Dacă sunteți interesat(ă) de acest proiect punem detalia un plan de business ireproșabil. Te rog să ne contactezi la chiromelu@yahoo.com, 0744 525 607 (Romeo Chiriac).