Studiu sociologic la meciul România – Grecia

Federația Română de Fotbal și Institutul Român pentru Evaluare și Strategie – IRES vor realiza, în cadrul parteneriatului dintre cele două instituții, un studiu care va ajuta la conturarea profilului suporterilor, informează www.frf.ro. În primul spațiu destinat comunității fanilor Echipei Naționale, Arena Fanilor, ne dorim ca toți suporterii să se reunească sub pasiunea fotbalului, pentru victoriile “tricolorilor”, într-un spectacol fără precedent. Mâine, 7 septembrie 2015, începând de la ora 17:00, la Arena Națională din București, Federația Română de Fotbal vă așteaptă să creăm o familie adevărată a fotbalului, în cadrul unui proiect în premieră, “Arena Fanilor”, după care, începând cu 21:45, să susținem Echipa Națională la meciul cu Grecia din preliminariile Euro 2016. Pe durata desfășurării evenimentelor pe care Federația Română de Fotbal împreună cu partenerii ei le-au organizat în “Arena Fanilor”, specialiștii Institutului Român pentru Evaluare și Strategie – IRES vor realiza un studiu sociologic, continuând astfel seria de acțiuni menite să ofere suporterilor cel mai bun cadru pentru manifestarea pasiunii lor.
“Prin toate aceste studii realizate de IRES în cadrul parteneriatului cu Federația Română de fotbal ne dorim să înțelegem ce își doresc și ce îi nemulțumește pe fani, pentru ca, apoi, să putem veni în întâmpinare cu proiecte adaptate lor și să ne asigurăm că le punem la dispoziție condițiile optime pentru a susține și a se bucura de fotbalul românesc” Răzvan Burleanu, Președintele Federației Române de Fotbal. ”Fotbalul este sportul care adună, în continuare, cei mai mulți fani și, mai mult decât atât, este un fenomen social. Studiul pe care IRES îl realizează pe Arena Națională cu ocazia partidei România-Grecia este un studiu realizat în premieră la un eveniment sportiv din România. IRES va fi prezent pe Arena Națională cu 100 de operatori care vor interacționa cu suporterii prezenți pe stadion. Datele pe care le obținem vor fi utilizate de partenerii noștri de la Federația Română de Fotbal pentru a răspunde cât mai bine așteptărilor consumatorilor de fotbal din România” -Vasile Dâncu, președintele Institutului Român pentru Evaluare și Strategie – IRES. Acest proiect ajută la îndeplinirea Obiectivului Strategic nr. 5 din Planul Strategic pentru Dezvoltarea Fotbalului din România 2015-2020, “Creșterea atractivității și a vizibilității jocului de fotbal”, prin creșterea numărului de spectatori și a impactului campaniilor de comunicare publică. (foto: www.frf.ro)