VIDEO: Reactivare parteneriat FC Barcelona – Beko prin campania “Partenerul oficial al fiecarei zile”

Beko a lansat o noua platfoma de comunicare pe termen lung, care pozitioneaza brandul ca “Partenerul oficial al fiecarei zile”. O serie de sase spoturi TV va fi creata si difuzata in mai mult de 30 de tari din intreaga lume pe parcursul anului 2016, pentru a lansa campania, in timp ce filmul de imagine de brand va fi promovat pe YouTube in peste 25 de piete cheie. Campania va fi una 360°, incluzand comunicare in print, outdoor, in-store si digital, pentru a creste vizibilitatea campaniei. Beko va pune in valoare Parteneriatul premium de 4 ani cu FC Barcelona, pentru a sprijini noua platforma de comunicare. Toate actiunile orientate spre fotbal vor pozitiona Beko ca Official Partner of Play – pornind de la Partenerul oficial al fiecarei zile (Official Partner of the Everyday), dar totodata vor asocia Beko cu reputatia clubului de a juca abil, cu libertate si zambetul pe buze, atat pe teren, cat si in afara acestuia. Beko este partenerul oamenilor in fiecare aspect al vietii lor ocupate, sprijinindu-i prin electrocasnice mai rapide si fiabile, oferind astfel consumatorilor mai mult timp si libertatea de “a juca” in fiecare zi in spiritul FC Barcelona. Ca parte a campaniei Official Partner of Play, unii dintre jucatorii de clasa mondiala ai FC Barcelona au fost transformati in animatii jucause pentru a pune zambetul pe buzele fanilor si publicului larg.

Animatiile vor fi integrate in canalele media digitale si social media, inclusiv prin interactiuni in timp real pe parcursul meciurilor mari. Tulin Karabuk (CMO la Beko Global) a declarat: “Beko stie ca in fiecare zi exista oameni care au nevoie de solutii pentru viata lor ocupata sau pentru elementele neprevazute de zi cu zi. Prin urmare, ne asiguram ca toate produsele noastre sunt proiectate in concordanta cu nevoile zilnice ale consumatorilor nostri. Suntem Partenerul oficial al fiecarei zile (Official Partner of the Everyday) si suntem incantati sa implementam in urmatoarele luni la nivel mondial o noua platforma de comunicare pentru milioane de oameni, incepand cu mult asteptatul El Clasico dintre FC Barcelona si Real Madrid de pe Camp Nou din 2 aprilie. La Beko, noi credem ca un adevarat partener nu este doar un sponsor – un adevarat partener sta alaturi de oameni si ii sustine in tot ceea ce fac. Acesta este motivul pentru care Beko este Partenerul oficial al fiecarei zile (Official Partner of the Everyday).”

Beko este marca internationala de electrocasnice a Arcelik Group si Partener premium al echipei FC Barcelona. Beko a semnat la inceputul sezonului 2014/15 un contract de sponsorizare cu o durata de patru ani, care se intinde pana la sfarsitul sezonului 2017/18. Este un parteneriat la nivel mondial, care prevede plasarea logoului Beko pe maneca tricoului de joc. Parteneriatul Beko cu FC Barcelona va fi reactivat printr-o noua campanie lansata in 2016, care scoate in evidenta valorile comune ale “jocului” pe care le impartasesc atat clubul, cat si brandul. Campania Official Partner of Play aduce in prim-plan jucatori de renume mondiala, printre care Lionel Messi, Luis Suarez, Neymar Jr., Andres Iniesta sau Gerard Pique, care vor aparea in persoana sau sub forma unor animatii jucause.



Clubul Media Business este o agenție full service care oferă de peste 8 ani servicii de publicitate și de consultanță în mass-media, marketing, comunicare și publicitate. Dacă sunteți interesat(ă) de acest proiect punem detalia un plan de business ireproșabil. Te rog să ne contactezi la chiromelu@yahoo.com, 0744 525 607 (Romeo Chiriac).