RCS & RDS și Discovery România anunță un parteneriat extins pentru distribuția Eurosport, Discovery Channel și TLC

RCS & RDS și Discovery România anunță un parteneriat extins pentru distribuția Eurosport, Discovery Channel și TLC

RCS & RDS și Discovery România anunță încheierea unui parteneriat extins, menit să ofere telespectatorilor acces la conținut premium disponibil pe canalele Eurosport 1, Eurosport 2, Discovery Channel și TLC, se precizează într-un comunicat remis Sport Profit.

Astfel, abonații RCS & RDS vor putea urmări pe Eurosport unele dintre cele mai importante competiții sportive la nivel mondial, precum Premier League, Moto GP, toate cele patru turnee de tenis Grand Slam și următoarele Jocuri Olimpice. Începând din ianuarie 2017, abonații RCS & RDS se vor bucura și de cele mai bune programe documentare, precum Mașini pe alese, Supraviețuire extremă cu Ed Stafford și Insula lui Bear Grylls pe Discovery Channel, sau Regele cofetarilor, Rochia perfectă și Cazuri medicale șocante pe TLC.

Victoria Davies, VP Country Manager Discovery Networks Europa Centrala și de Est, a subliniat avantajele pe care noul acord le aduce telespectatorilor din România: „Suntem extrem de încântați să anunțăm parteneriatul extins cu RCS&RDS pentru distribuția unora dintre cele mai îndrăgite canale pe care le transmitem în România. Este încă o dovadă a angajamentului față de fanii noștri – acela de a oferi conținut relevant, de cea mai înaltă calitate, unui număr cât mai mare de români, pe mai multe ecrane ca oricând.”

Serghei Bulgac, Director General şi Președinte RCS & RDS, a adăugat: “Ne bucură foarte mult extinderea parteneriatului încheiat cu Discovery România, noile canale acoperind nevoile și preferințele clienţilor noştri. RCS & RDS este constant preocupat să dezvolte conţinutul de programe TV pentru a oferi clienţilor informații și divertisment de calitate, o alternativă de a petrece timpul liber alături de familie.”
Discovery Channel este brandul de televiziune cu plată cu cea mai vastă distribuție la nivel global, disponibil unui număr de peste 500 milioane de telespectatori din întreaga lume și dedicat creării de conținut documentar de cea mai înaltă calitate, răspunzând curiozității fanilor despre lumea în care trăiesc.

Eurosport este destinația sportivă nr. 1 în Europa, care susține pasiunea fanilor și îi pune față în față cu marile evenimente sportive ale lumii. În calitate de gazdă a transmisiunilor Jocurilor Olimpice în Europa, Eurosport va oferi o experiență completă a Jocurilor mai multor oameni, pe mai multe ecrane ca oricând – fanii se vor simți mai aproape de eroii lor naționali prin poveștile relatate pe întreg parcursul anului. Recunoscute drept gazde consacrate ale turneelor de tenis de Grand Slam, ciclismului și sporturilor de iarnă, canalele Eurosport 1 si Eurosport 2 beneficiază de un număr total de 236 milioane de abonați în 93 de țări din Europa, regiunea Asia Pacific, Africa și Orientul Mijlociu.
TLC este televiziunea de divertisment și programe documentare dedicate femeilor, disponibilă unui numar de aproape 400 milioane de abonați la nivel global. TLC prezintă povești din viața reală, despre subiecte diverse precum schimbări de imagine, familie, relații, renovari și călătorii, care rezonează cu publicul feminin din întreaga lume.

DESPRE DISCOVERY COMMUNICATIONS
Discovery Communications (NASDAQ: DISCA, DISCB, DISCK) este lider în divertisment la nivel global, ajungând la aproape 3 miliarde de abonați în peste 220 de țări și teritorii. Discovery le oferă oamenilor posibilitatea de a-şi satisface curiozitatea cu ajutorul conținutului de înaltă calitate, prin intermediul brandurilor sale globale de televiziune, în frunte cu Discovery Channel, TLC, Investigation Discovery, Animal Planet şi Turbo/Velocity, precum și OWN: Oprah Winfrey Network şi portofoliul Discovery Digital Networks, care include Seeker şi SourceFed. Discovery deține Eurosport, liderul pan-regional în conținut sportiv din Europa şi Asia-Pacific. De asemenea, Discovery este un furnizor important de produse şi servicii educaţionale în şcoli, incluzând seria premiată de manual digitale K-12, prin intermediul Discovery Education. În Europa Centrală și de Est, Orientul Mijlociu și Africa, 19 branduri Discovery ajung la peste 619 de milioane de abonați din 109 de țări și teritorii, fiind difuzate în 21 de limbi. Pentru mai multe informații, vizitați www.discovery.ro.

Despre RCS & RDS
RCS & RDS este unul dintre cei mai importanți operatori de telecomunicații din regiune, furnizând servicii în România, Ungaria, Spania și Italia. Compania este lider pe piața din România în furnizarea serviciilor de internet și de retransmisie programe de televiziune, dar și unul dintre furnizorii principali de servicii de telefonie fixa și mobilă, internet mobil, precum și servicii de conținut video la cerere, prin platformele Digi Online și Digi Play. Prin divizia Digi Business, clienții persoane juridice beneficiază de soluții integrate de telecomunicații, oferite la cele mai înalte standarde. Compania deține singura televiziune de știri din România în format full HD, Digi24 HD, cu 8 stații regionale, 4 canale de sport, Digi Sport 1, 2, 3 si 4, un canal de filme Pay-TV, Digi Film, 3 programe de documentare, Digi World, Digi Life și Digi Animal World, un canal de muzică, Utv, precum și 4 posturi de radio: Pro FM, MUSIC FM, DANCE FM și Digi FM.