PRO TV, lider absolut de audienta cu FCSB-Viktoria Plzen

PRO TV, lider absolut de audienta cu FCSB-Viktoria Plzen

La nivel national, peste 1.8 milioane de romani au urmarit meciul dintre FCSB si Viktoria Plzen la PRO TV. Pe intervalul de difuzare al meciului, PRO TV a condus detasat topul audientelor pe toate categoriile de public: national, urban si comercial. Pe segmentul targetului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 ani, PRO TV a obtinut 12.6 puncte de rating si 38.5% share, spre deosebire de televiziunea clasata pe locul al doilea, care a inregistrat numai 4.6 puncte de rating si 14.0% share. In minutul de aur de la ora 22:18, peste 2.1 milioane de romani la nivel national erau cu ochii pe PRO TV.

FCSB a reusit sa inscrie de noua ori in trei meciuri disputate cu Plzen in ultimele doua luni. Victoria obtinuta de FCSB joi seara, 3-0, duce vicecampioana Romaniei pe locul 1 in grupa de Europa League dupa prima etapa.