Premiu. Cu Buda La Purtător!

Peste tot în lume, organizatorii competițiilor de alergare încearcă să găsească cele mai bune soluții pentru a-și promova concursurile, pentru a atrage atenția și cît mai mulți participanți, informează www.alerg.ro. Taxe mici? Nu se poate întotdeauna. Un kit de participare cît mai consistent? Da, însă nici acest lucru nu e posibil mereu. Așa că se încearcă cu fel de fel de alte reduceri, cu produse din partea sponsorilor, cu tricouri cît mai tehnice (sic!), taxe mai mici dacă te înscrii cît mai din vreme etc, etc. Toate acestea sunt bine cunoscute, des utilizate. Ceea ce au făcut însă organizatorii cursei Medtronic Twin Cities Marathon, din Minneapolis, pare să fie o culme a ingeniozității. Aceștia au anunțat că toți alergătorii care se vor înscrie în avans la acest concurs (termenul limită tocmai a expirat) vor putea participa la o loterie cu un premiu inedit. Chiar inedit. Astfel, cîștigătorul va avea propria toaletă la maraton. Plus două bilete care îi vor permite accesul la cortul VIP, după cursă. ”Marele premiu este o toaletă pe care o poți folosi exclusiv”, sună anunțul organizatorilor, conform Running Magazine. Poți fi, desigur, generos și să împarți spațiul cu prietenii. Sau, de ce nu, să tai bilete. Oricum, sună grozav să nu mai fie nevoie să stai la coadă sau să te refugiezi după cîte un tufiș pricăjit pentru a-ți rezolva emoțiile inerente de dinaintea maratonului. Cursa din Minneapolis are loc pe 9 octombrie, iar taxa de participare e de doar 105 dolari, mult, mult mai puțin decît prețul ce trebuie plătit pentru a lua startul la competiții mai celebre, precum maratoanele de la Chicago sau New York. (text si foto: www.alerg.ro)



Clubul Media Business este o agenție full service care oferă de peste 8 ani servicii de publicitate și de consultanță în mass-media, marketing, comunicare și publicitate. Dacă sunteți interesat(ă) de acest proiect punem detalia un plan de business ireproșabil. Te rog să ne contactezi la chiromelu@yahoo.com, 0744 525 607 (Romeo Chiriac).