Peste un milion de lei au reprezentat vânzările Pegas în perioada Black Friday

Peste un milion de lei au reprezentat vânzările Pegas în perioada Black Friday

În perioada 18-30 noiembrie 2016, Pegas a adus reduceri de până la 90% la biciclete și accesorii de bicicletă, astfel încât suma totală a comenzilor a depășit un milion de lei, așa cum Atelierele Pegas preconizau chiar înainte de campanie.

Cum era de așteptat, comenzile de biciclete au fost cele mai numeroase, 890 de biciclete Pegas având deja noi proprietari. De asemenea, vânzări record au avut loc și pentru piese și accesorii, precum și patine cu rotile, care au fost comandate de 337 de pasionați ai skatingului.

andrei-botescu_atelierele-pegas

“Anul acesta, am mărit considerabil stocurile pentru cea mai mare promoție națională. Totodată, am prelungit cu trei zile perioada inițială de campanie pentru a mulțumi cât mai mulți clienți doritori de Pegas. Îmbucurătoare pentru noi au fost și reacțiile online – fanii semnalau faptul că reducerile noastre sunt reale, că au mai găsit biciclete pe stoc și că am răspuns destul de prompt mesajelor lor. Faptul că am depășit un milion de lei din vânzările Black Friday ne demonstrează că planul nostru de a lansa fabrica de producție Pegas e tot mai aproape de realitate,” explică Andrei Botescu, fondatorul Atelierelor Pegas.

Anul acesta, Pegas își propune o creștere de peste 300% a vânzărilor de biciclete urmând ca peste doi ani să ajungă la masa critică de biciclete necesară pentru a lansa o fabrica de producție integral în România.

Reducerile au fost active atât pe www.bicicletapegas.ro, cât și în magazinele din Vasile Lascar 144, și Mall Promenada, dar și în rețeaua națională de dealeri.

Recent, compania a lansat franciza Pegas pentru cei interesati să se dezvolte în zona antreprenorială și linia de cămăși cu brandul de tradiție Braiconf, pentru a întâmpina nevoile bicicliștilor urbani.

După patru ani de la relansarea celor mai cunoscute biciclete din anii ’70-’80, Atelierele au adus publicului 15 noi modele special create pentru toată familia. Până în prezent, peste 13.000 de biciclete din noile colecţii au ajuns la clienţi din ţară şi din Europa.

În octombrie 2015 proiectul Pegas a trecut la un nivel superior prin atragerea unui investitor de anvergură. Prin parteneriatul cu Network One Distribution, brandul îşi va accelera dezvoltarea la nivel naţional şi internaţional. În urmatorii trei ani, Atelierele ţintesc o creştere de zece ori a volumului de biciclete, până la 25.000 de bucăţi anual şi o cifră de afaceri de 5 milioane de euro.