Parteneriat Opel – FC Petrolul

Detinatoarea Cupei Romaniei la fotbal, Petrolul Ploieşti, a semnat un parteneriat cu producatorul german de automobile Opel, valoarea contractului care se intinde pe parcursul anului 2014 fiind confidentiala.

Directorul general al Opel Romania, Cristian Milea, a declarat ca Opel are optiune de prelungire a intelegerii. Preşedintele Consiliului de Administratie al gruparii ploieste, Dan Capra, a declarat ca Petrolul si-a creat imaginea unui club atipic fotbalului romanesc, de la comportamentul oficialilor, neimplicati in niciun scandal, până la cel al echipei, tabloul fiind completat de atmosfera incredibilă creată la meciuri de suporteri.

Opel_Petrolul_330x180

Antrenorul Cosmin Contra e multumit de prezenta noului logo pe echipament, mentionand ca il stie de cand era jucator la AC Milan. Din lotul de jucatori prezent la festivitate a facut parte si Adrian Mutu, dar nu si Ianis Zicu. Ceilalti absenti de la eveniment au fost Povilas, Alcenat, Priso si Hamza Younes. In turul campionatului, Petrolul nu a avut niciun sponsor pe partea frontală a tricourilor de joc.

Ca si in cazul altor cluburi europene de fotbal pe care le sustine, Opel devine coechipier al Petrolul ca urmare a identificării de valori comune, pentru a puncta nivelul de performanta ce caracterizează ambele organizatii.

FC Petrolul a fost infiintat în 1924 si cunoaşte cea mai bună perioadă din istoria recentă, in acest moment fiind plasat pe locul doi în Liga I, după 19 etape disputate in campionat. Mai mult, detinatoare a trofelului, echipa s-a calificat in semifinalele Cupei Romaniei.

Fondată in urmă cu peste 150 de ani, compania Opel este al treilea producator european de autoturisme. Anul 2013 a fost unul performant atat in Romania, cat si pe restul continentului, brandul crescandu-si cota de piata comparativ cu situatia anului anterior si pe piaţa locala si la nivel european. Succesul se datoreaza si faptului că General Motors are in curs un plan ce presupune investitii de 4 miliarde de dolari in dezvoltarea portofoliului de produse Opel, esential pentru prezenta europeană a concernului american.
(Foto: www.opel.ro)