BREAKING NEWS
Search
Parteneriat în valoare de un milion de dolari între Herbalife şi Special Olympics pentru a susţine primul program de fitness

Parteneriat în valoare de 1 milion $ între Herbalife şi Special Olympics

Herbalife  (NYSE: HLF), o companie internaţională din domeniul nutriţiei, a anunţat astăzi un parteneriat în valoare de 1 milion de dolari cu Special Olympics, pentru a susţine primul program de fitness de amploare al organizaţiei, derulat la nivel mondial, cu accent pe creşterea activităţii fizice şi îmbunătăţirea nutriţiei şi a hidratării sportivilor, se precizează într-un comunicat remis Sport Profit.

În cadrul proiectului, Herbalife Nutrition oferă expertiza a peste 300 de cercetători şi 36 de specialişti cu titlul de doctor în nutriţie şi performanţă sportivă. Atfel, compania va contribui cu experienţa sa în domeniul nutriţiei, dar şi cu conţinut educaţional, inclusiv clipuri video şi alte materiale de suport pentru antrenori şi sportivi, îngrijitori şi comunitatea extinsă a Special Olympics.

“Special Olympics nu înseamnă doar competiţii sportive,” a declarat Kyle Washburn, Director pentru Fitness în cadrul Special Olympics. “Noi clădim în jurul sportivilor noştri o întreagă comunitate care îi susţine prin sport, sănătate şi dezvoltarea conceptului de fitness.”

În cadrul sponsorizării, Dana Ryan, Doctor, Senior Manager pentru Performanţe Sportive şi Educaţie în cadrul Herbalife Nutrition, se va alătura echipei globale a Special Olympics care lucrează în domeniul fitness (Global Fitness Task Force), venind cu o nouă perspectivă şi experienţă pentru a-i susţine pe sportivii şi antrenorii Special Olympics, alături de familiile şi suporterii lor. Promovarea cu privire la importanţa nutriţiei şi a unui stil de viaţă sănătos şi activ se va concretiza şi vizual prin evidenţierea Special Olympics în cadrul logo-ului unei selecţii de produse Herbalife, pe pieţele internaţionale selectate. Global Fitness Task Force este un comitet internaţional alcătuit din experţi în fitness şi sportivi, care lucrează în echipă pentru a îmbunătăţi performanţele sportive şi starea de sănătate a atleţilor Special Olympics prin fitness.

“Misiunea noastră este să aducem nutriţia la dispoziţia oamenilor din întreaga lume şi să îi susţinem pe cei care îşi doresc să adopte un stil de viaţă activ şi sănătos,” a declarat Michael O. Johnson, Chairman & CEO, Herbalife. “Comunitatea noastră globală Herbalife se simte inspirată de Special Olympics şi uimitorii săi sportivi, iar noi suntem mândri să le oferim resursele de nutriţie şi fitness de care au nevoie.”

În cadrul Jocurilor Internaţionale de Vară Special Olympics 2015, organizate la Los Angeles, membrii şi angajaţii Herbalife Nutrition au susţinut cu sponsorizări 10% din sportivii Special Olympics intraţi în competiţie. În plus, Herbalife Nutrition a donat 280.000 de batoane nutritive şi dreptul de utilizare a facilităţilor sale pentru înregistrarea şi acreditarea a mii de atleţi, antrenori şi voluntari.
Pentru mai multe informaţii despre Jocurile Internaţionale Special Olympics şi oportunităţi de voluntariat, accesaţi www.specialolympics.org/Sponsors/Herbalife.aspx.

 



Clubul Media Business este o agenție full service care oferă de peste 8 ani servicii de publicitate și de consultanță în mass-media, marketing, comunicare și publicitate. Dacă sunteți interesat(ă) de acest proiect punem detalia un plan de business ireproșabil. Te rog să ne contactezi la chiromelu@yahoo.com, 0744 525 607 (Romeo Chiriac).