Numărul 1 WTA, personaj Barbie, într-o campanie dedicată femeilor de succes

Liderul WTA, Naomi Osaka, a fost imortalizată de compania Mattel ca păpuşă Barbie, într-o campanie a unei serii dedicate femeilor de succes, care inspiră.

Osaka a declarat că se juca în copilărie cu celebrele păpuşi Barbie şi că este mândră că acum face parte din campania Mattel prilejuită de a 60-a aniversare şi de Ziua Internaţională a Femeii.

“Faptul că am şansa de a reprezenta oameni care s-ar putea gândi că nu pot fi reprezentaţi este ceva foarte important pentru mine”, a afirmat jucătoarea, care are tatăl haitian şi mama japoneză.

Naomi Osaka a menţionat că faptul că se vede imortalizată ca păpuşă îi arată şi cât de mult i s-a schimbat viaţa în ultimul an. “Este incredibil, pentru că anul trecut nu mi s-ar fi întâmplat aşa ceva, însă în acest an am astfel de oportunităţi”, a spus Osaka.

Din seria păpuşilor Barbie dedicată femeilor care inspiră mai fac parte, între altele, şi sportivele Kristina Vogel, Dipa Karmakar, Tessa Virtue, Chloe Kim, Gabby Douglas şi Sara Gama.



Clubul Media Business este o agenție full service care oferă de peste 8 ani servicii de publicitate și de consultanță în mass-media, marketing, comunicare și publicitate. Dacă sunteți interesat(ă) de acest proiect punem detalia un plan de business ireproșabil. Te rog să ne contactezi la chiromelu@yahoo.com, 0744 525 607 (Romeo Chiriac).