Novak Djokovic a devenit noul „crocodil” Lacoste

Novak Djokovic a încheiat contractul cu firma de echipament japoneză Uniqlo și a semnat cu Lacoste, informează revista Sport Magazin.

Astfel, Nole a devenit „crocodil” și va fi amabasadorul mărcii de vestimentaţie francez, urmând să poarte pentru prima dată echipamentul Lacoste la turneul de Mare Şlem de la Roland Garros.

Spotul video este realizat de regizorul Julien Pujol și face legătura peste ani între legendarul jucător francez şi fondatorul companiei, René Lacoste – poreclit “Crocodilul” – şi Novak Djokovic. Fotografiile color și alb-negru sunt executate de Jacob Sutton și simbolizează trăinicia companiei.

 

(de  Teodor Chiriac)

 



Clubul Media Business este o agenție full service care oferă de peste 8 ani servicii de publicitate și de consultanță în mass-media, marketing, comunicare și publicitate. Dacă sunteți interesat(ă) de acest proiect punem detalia un plan de business ireproșabil. Te rog să ne contactezi la chiromelu@yahoo.com, 0744 525 607 (Romeo Chiriac).