Nike te trimite în spațiu direct din Piața Universității!

Nike își invită fanii să descopere noul model Air Max DN, experimentând senzația de plutire în spațiu printr-o activare ce îmbină realitatea virtuală cu un simulator de gravitație 0, plasate împreună cu o cutie imensă de pantofi Nike în centrul capitalei.

În premieră pentru țara noastră, odată cu aniversarea a zece ani de la prima celebrare a Air Max Day, Nike prin distribuitorul Sport Time, lansează o instalație extraordinară care explorează istoria Air Max de-a lungul timpului și care invită la experimentarea non-gravitației.

Nike Air Max DN Booth este amplasată în centrul capitalei, în Piața Universității, iar experiența va fi accesibilă publicului larg în fiecare zi, în perioada 10-14 aprilie, între orele 10:00-18:00.

Prin intermediul instalației, vizitatorii vor intra într-o cutie imensă de pantofi sport unde vor avea ocazia să descopere istoria modelelor Air Max dar și cel mai nou model dezvoltat de laboratoarele de inovație Nike: Air Max DN. Odată ieșiți din cutie, vor putea să testeze simulatorul VR antigravitație și să simtă real fenomenul „pășind în spațiu” alături de Nike, într-o senzație unică, trăită de către astronauți în spațiul cosmic.

Pentru ca interacțiunea să fie completă, pentru fanii pregătiți să răspundă corect la întrebări despre istoria iconicului model Air Max, Nike va avea avea pregătite multe surprize chiar la fața locului. Iubitorii brandului vor putea câștiga un voucher prin intermediul căruia, la achiziționarea celui mai nou model Air Max DN din magazinul Nike Băneasa Shopping City, vor primi cadou o cutie-trofeu în ediție limitată. 

“Suntem extrem de încântați că brandul nostru va interacționa pentru prima oară de la prezența pe piață cu fanii săi prin intermediul unei instalații experimentale unice care aduce un omagiu tehnologiilor Air. Instalația, dispusă în punctul 0 al capitalei României, este inspirată de noul model de pantof sport din familia Air Max – Air Max DN – dezvoltat de cercetătorii Nike în strânsă colaborare cu experții în design și robotică de la Nike Innovation Lab din Portland, Oregon.“ spune Emanuel Iuhas – Marketing Operations Manager pentru România.

Grupul Sport Time Balkans este partenerul și distribuitorul exclusiv Nike, din anul 2014, pentru majoritatea teritoriilor din regiunea Balcanilor și deține acorduri comerciale începând cu anul 2020 și pentru distribuția oficială a brandului în România și Bulgaria.          

În prezent, compania operează cele 9 magazine și cele 2 outlet-uri Nike din România și va continua să deschidă în viitorul apropiat noi locații și să lanseze noi concepte inovatoare de retail în întreaga regiune. Sport Time Balkans este permanent dedicat promovării sportului și unui stil de viață sănătos, oferind în același timp produse și servicii premium către milioane de clienți din toată regiunea Balcanilor.    

Mai multe informații despre Sport Time Group puteți găsi pe www.sporttimegroup.com .

Despre Nike

NIKE, Inc. cu sediul în Beaverton – Oregon, este leader internațional în design, producție și distribuție de încălțăminte, îmbrăcăminte, echipamente și accesorii sportive autentice pentru o largă varietate de activități sportive. Mai multe noutăți și alte informații financiare sunt disponibile la www.nike.com și pe Instagram @nike.

Echipele care coordonează acest proiect sunt echipa Sport Time formată din Emanuel Iuhas, Marketing Operations Manager pentru România și Armand Filip Ciaușoiu, Marketing Associate și echipa agenției de comunicare Romanian Artists Agency, www.raagency.ro. Implementarea a fost realizată de divizia Romanian Artists Agency Events.