Neymar “joacă” pentru Gillette la JO

Neymar susține campania „Perfect isn’t Pretty”, cea mai noua actiune a brandului Gillette, ce anunta Jocurile Olimpice de la Rio 2016.

Alături de Neymar Jr., în spot mai “evoluează” Ashton Eaton (SUA, Decatlon), Ning Zetao (China, Înot Liber) și Andy Tennant (Marea Britanie, echipa de urmărire – ciclism velodrom). Campania „Perfect isn’t Pretty” prezintă viața din culisele sportivilor, a antrenamentelor lor, onorând astfel călătoria extrem de dificilă pe care toți sportivii trebuie să o facă pentru a-și îndeplini obiectivele la Jocurile Olimpice. Baza acestei noi campanii este formată din povestea adevărată a responsabilităților pe care le au atleții față de țările lor pe cea mai mare scenă a sportului – Jocurile Olimpice. “Perfect Isn’t Pretty surprinde munca adevărată și curajoasă depusă de sportivi în călătoria lor către Jocurile Olimpice”, a explicat Francesco Tortora, Global Brand Director Gillette.

“Ne luăm un angajament important de a ne rafina aptitudinile cu scopul de a ne atinge obiectivul de a concura la Jocurile Olimpice. Și este foarte important că Gillette a pus în evidență această parte a muncii noastre – nu doar partea frumoasă, de pe covorul roșu, ci de ce este într-adevăr nevoie pentru a ajunge pe cea mai mare scenă a sportului la nivel mondial. Sunt onorat să fac parte dintr-o campanie ce arată cu adevărat ce se întâmplă în spatele scenei în drumul către Jocurile Olimpice”, adaugă Neymar Jr.

 

În realizarea acestui clip, Gillette a colaborat cu Sia, cântăreață și compozitoare, câștigătoare a multiple premii, pentru a aduce o perspectivă nouă cu scopul de a accentua conceptul Perfect Isn’t Pretty, prin intermediul noii sale melodii, “Unstoppable.” Pentru spotul dedicat Jocurile Olimpice de la Rio 2016, Gillette a mai colaborat cu încă trei artiști, care au participat la melodia “Unstoppable”, realizând un mix al melodiei, difuzat în premieră pe coloana sonoră a noului spot.

VIDEO. Spotul Gilette pentru Jocurile Olimpice

https://youtu.be/xRXfevLDZBc