Naționala de handbal feminin va promova pe tricouri subscripția pentru sculptura “Cumințenia Pământului”

BRD Groupe Societe Generale şi Federaţia Română de Handbal au semnat un nou contract de sponsorizare, pe o perioadă de 2 ani. BRD va fi astfel partenerul principal al echipelor naţionale de handbal ale României, la toate categoriile de vârstă. Banii vor fi folosiţi pentru susţinerea programului competiţional al echipelor naţionale ale României, inclusiv participarea echipei naţionale feminine la Olimpiada de la Rio.

Pentru ultimele două meciuri de calificare ale naţionalei feminine pentru Campionatul European din Suedia (cu Lituania în deplasare pe 1 iunie şi cu Belarus pe 4 iunie la Piatra Neamţ) BRD şi-a cedat poziţia de sponsor de pe tricou pentru a promova subscripţia publică pentru achizionarea sculpturii „Cuminţenia pământului” de Constantin Brâncuşi.

Secretarul General al BRD, Flavia Popa, a declarat: „Asocierea BRD – FRH nu reprezintă doar un contract de sponsorizare, ci continuarea unui parteneriat strategic pentru progresul handbalului în România. De aceea am început să construim cu federaţia un proiect de educaţie în jurul unuia dintre cele mai iubite sporturi de echipă, prin care să atragem cât mai mulţi copii pe terenul de handbal. În plus, credem că handbalul şi suporterii lui au forţa de a susţine cauze naţionale. Promovarea subscripţiei publice pentru cumpărarea „Cuminţeniei pământului” este una dintre ele”.

Preşedintele Federaţiei Române de Handbal, Alexandru Dedu, a declarat: „FRH şi BRD continuă să meargă împreună pe un drum al performanţei. Munca în echipă, profesionalismul, dorința de autodepășire sunt valori comun împărtăşite şi motoare ale activității noastre. Relația dintre noi este un exemplu pentru spațiul public, sport, mediu de afaceri datorită faptului că acest parteneriat s-a materializat atât în rezultate sportive remarcabile cât şi în mesaje puternice şi trăiri emoționale intense. Vreau să mulțumesc BRD – Groupe Société Générale pentru că a cedat poziția centrală a tricoului naționalei în ultimele meciuri pentru calificarea la Campionatul European, pentru a putea promova în comun dorința românilor de a păstra în țară o comoară: „Cumințenia pamântului”. Împreună continuăm istoria plină de trofee a handbalului românesc, sport național! Hai România!”

BRD – Groupe Société Générale este a doua bancă a României şi unul dintre cei mai mari susţinători ai sportului românesc.