Nadia Comăneci, Gheorghe Hagi şi Ilie Năstase, ambasadori ai campaniei ”Brâncuşi e al meu”

Nadia Comăneci, Gheorghe Hagi, Ilie Năstase, dar și Virgil Stănescu sunt personalităţile sportive care vor susţine şi vor promova campania pentru subscripţia naţională dedicată operei lui Constantin Brâncuşi ”Cuminţenia pământului” – ”Brâncuşi e al meu”. Ei fac parte dintre cei 31 de ambasadori ai campaniei, dar și Răzvan Burleanu, Oana Manea sau Alexandru Dedu și-au manifestat susținerea pentru această campanie

Achiziţia operei lui Constantin Brâncuşi se poate face dacă se vor colecta şase milioane de euro prin intermediul contribuţiilor voluntare ale persoanelor private şi juridice, la care se adaugă cele cinci milioane de euro pe care le va plăti Guvernul României, până, cel târziu, pe 30 septembrie. Printre personalităţile care şi-au arătat deja sprijinul pentru campania de subscripţie publică se regăsesc Andrei Pleșu, Mircea Cărtărescu, Dan Perjovschi, Alexandru Tomescu și Vlad Alexandrescu. ”Cuminţenia pământului” este în proprietatea moştenitorilor arhitectului Gheorghe Romaşcu, care a cumpărat opera de artă de la Constantin Brâncuşi în anul 1911. (FOTO: http://www.thehopeball.org)



Clubul Media Business este o agenție full service care oferă de peste 8 ani servicii de publicitate și de consultanță în mass-media, marketing, comunicare și publicitate. Dacă sunteți interesat(ă) de acest proiect punem detalia un plan de business ireproșabil. Te rog să ne contactezi la chiromelu@yahoo.com, 0744 525 607 (Romeo Chiriac).