Meciul Romania – Spania a pus TVR în poziția de lider: 2 milioane de telespectatori

Aproape 2,4 milioane de persoane în „tribunele” de acasă la meciul România și Spania, difuzat duminică seara la TVR 1 și Dolce Sport. Grosul audienței a fost la TVR: puțin peste 2 milioane de persoane, informează www.paginademedia.ro.
Televiziunea publică a fost lider de audiență pe toate targeturile cu amicalul cu Spania.  Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele posturilor TV pe intervalul meciului România – Spania: 
NAȚIONAL. Puțin peste 2 milioane de persoane au fost cu ochii pe partida de fotbal de pe TVR 1 (de menționat că TVR HD nu este în măsurătorilor de audiență). Dolce Sport, care a avut de asemeni meciul de fotbal, a fost pe șapte, cu o medie 340.000 de persoane.
Kanal D a fost al doilea, având pe interval 30 de minute din Roata norocului, urmată de Ochii din umbră: o medie de 1,4 milioane de persoane. Antena 1 a fost pe locul cinci pe interval, cu filmul Despărțiți, dar împreună.
URBAN. România – Spania a fost urmărit de 1,4 milioane de orășeni pe TVR, cu o cotă de piață de aproape 27%. Dolce Sport a fost pe locul opt: 115.000 de persoane.
Antena 1, care a avut un film artistic (Despărțiți dar împreună) a fost pe șase, fiind depășit inclusiv de Antena 3.
 
COMERCIAL. Postul public a fost lider și pe publicul comercial, cu vârste între 18 și 49 de ani: 670.000 de persoane. Pro TV, ocupantul locului doi, a avut cifre la jumătate. Kanal D a avut locul patru, în timp ce Antena 1 a fost pe cinci. Dolce Sport a avut poziția a șasea: 53.000 de persoane.

Audiența posturilor TV duminică, 27 martie, pe intervalul România – Spania (21.35-23.45), la nivel NAȚIONAL:

Publicitate
Post TV Nr persoane RTG% Share%
1 TVR 1 2.049.000 11.2 21.7
2 Kanal D 1.431.000 7.8 15.2
3 Pro TV 1.170.000 6.4 12.4
4 Prima TV 461.000 2.5 4.9
5 Antena 1 420.000 2.3 4.4
6 Antena 3 379.000 2.1 4
7 Dolce Sport 339.000 1.8 3.6
8 Romania TV 312.000 1.7 3.3
9 National TV 257.000 1.4 2.7
10 Antena Stars 156.000 0.9 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV duminică, 27 martie, pe intervalul România – Spania (21.35-23.45), în mediul URBAN:

Post TV Nr persoane RTG% Share%
1 TVR 1 1.402.000 14.1 26.9
2 Pro TV 614.000 6.2 11.8
3 Kanal D 544.000 5.5 10.4
4 Prima TV 274.000 2.7 5.3
5 Antena 3 259.000 2.6 5
6 Antena 1 255.000 2.6 4.9
7 Romania TV 189.000 1.9 3.6
8 Dolce Sport 115.000 1.2 2.2
9 National TV 106.000 1.1 2
10 Antena Stars 81.000 0.8 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV duminică, 27 martie, pe intervalul România – Spania (21.35-23.45), pe publicul COMERCIAL:

Post TV Nr persoane RTG% Share%
1 TVR 1 670.000 13.8 29.7
2 Pro TV 340.000 7 15.1
3 Kanal D 211.000 4.3 9.3
4 Antena 1 168.000 3.5 7.5
5 Prima TV 142.000 2.9 6.3
6 Dolce Sport 53.000 1.1 2.3
7 Romania TV 31.000 0.6 1.4
8 Antena Stars 30.000 0.6 1.3
9 AXN 23.000 0.5 1
10 National TV 23.000 0.5 1

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

(FOTO: https://www.facebook.com/NationalaRomanieiOfficial/photos)