Leul a fost, este și va fi al tuturor suporterilor Științei

Justiția a stabilit, încă o dată, că stema cu leul aparţine Clubului Sportiv Universitatea Craiova şi nu a plecat niciodată din patrimoniul său, informează www.csuc.ro.

Universitatea Craiova și-a fixat drept principal obiectiv reînvierea spiritului alb-albastru! Redarea mândriei și demnității suporterilor olteni. A fost fundamentul de la care a pornit proiectul renașterii fotbalului craiovean. Leul, stema proiectată de arhitectul Radu Ionescu și subinginerul Petre Dragu în 1983, a fost pe pieptul Craiovei Maxima, iar din vara lui 2014 a revenit acolo unde-i este locul: în dreptul inimii continuatorilor clubului de legendă al Băniei. Ieri, Curtea de Apel a stabilit că marca „Universitatea Craiova“ aparține Clubului Sportiv, respingând apelul formulat. Hotărârea este definitivă și executorie. Marca aparține orașului, tuturor suporterilor olteni, nu unei singure persoane.



Clubul Media Business este o agenție full service care oferă de peste 8 ani servicii de publicitate și de consultanță în mass-media, marketing, comunicare și publicitate. Dacă sunteți interesat(ă) de acest proiect punem detalia un plan de business ireproșabil. Te rog să ne contactezi la chiromelu@yahoo.com, 0744 525 607 (Romeo Chiriac).