Ibrahimović se alătură Visa înaintea Cupei Mondiale FIFA Rusia

Zlatan Ibrahimović va fi imaginea campaniei globale de marketing derulată de Visa înaintea Campionatului Mondial de Fotbal 2018 care se va desfășura în această vară în Rusia. Visa este partenerul oficial de servicii de plată al FIFA, iar colaborarea cu Zlatan îi va ajuta pe fani să nu rateze niciun moment din acțiunea din această vară.

“Sunt fericit să lucrez cu Visa, liderul mondial în domeniul plăților”, a declarat Zlatan Ibrahimović, vedetă sportivă și noua imagine a campaniei Visa Cupa Mondială FIFA™. “Mă străduiesc permanent să fiu cel mai bun în fotbal, iar parteneriatul cu Visa reflectă exact acest efort continuu de a fi cel mai bun.”

Fiind unul dintre cei mai performanţi jucători activi din lume, Zlatan a câștigat 33 de trofee în cariera sa pentru nouă echipe din Anglia, Franța, Italia, Olanda, Spania, Suedia și Statele Unite. Zlatan este considerat unul dintre cei mai buni atacanţi şi fotbalişti ai generaţiei sale.

Zlatan nu este cunoscut doar pentru talentul lui sportiv, dar şi pentru caracterul și carisma sa. Născut în Suedia, dintr-un tată bosniac și o mamă de origine croată, această legendă a fotbalului, ambasador al Naţiunilor Unite și antreprenor, vorbește cinci limbi și întruchipează caracterul global și popularitatea brandului Visa.

“Am fost întotdeauna conștienți de realizările impresionante ale lui Zlatan de pe teren, de popularitatea de care se bucură în întreaga lume și de personalitatea lui colorată”, a declarat Lynne Biggar, Chief Marketing and Communications Officer, Visa Inc. “Suntem încântați să colaborăm cu Zlatan pentru a însufleţi campania Cupa Mondială FIFA™ și pentru a ne conecta cu fanii din întreaga lume, demonstând încă o dată că Visa este “oriunde vrei să fii”. “