Head prelungește contractul cu Maria Şarapova

După cum am mai scris, producătorul elvețian de ceasuri TAG Heuer nu va înnoi contractul cu Maria Şarapova, după ce aceasta a fost depistată pozitiv la Australian Open. De asemenea, producătorul de automobile de lux Porsche a anunţat că suspendă acţiunile de promovare cu Şarapova, ambasador al mărcii. Iar prima companie care a reziliat contractul cu Șarapova a fost firma de echipament echipament sportiv Nike. Însă, din lista lungă de sponsori ai rusoaicei, a apărut și o companie care adoptă o altfel de tactică, probabil dintr-o strategie de marketing. Este vorba firma de echipament sportiv Head, care a decis să continue să o sponsorizeze în continuare pe Şarapova “Suntem mândri să o susţinem pe Maria, acum şi în viitor, aşa că ne propunem să prelungim contractul cu sportiva noastră. Ştim că Şarapova a fost un model de corectitudine în ultimul deceniu, inspirând milioane de fani să iubească tenisul. Onestitatea şi curajul de a-şi asuma greşeala au fost admirabile. În lipsa oricăror dovezi cu privirea la intenţia Mariei de a-şi creea un avantaj nedrept prin utilizarea Meldoniumului, considerăm că incidentul reprezintă o greşeală”, precizează oficialii de la Head. Maria Şarapova a anunţat într-o conferinţă de presă la Los Angeles, că a fost depistată pozitiv în cadrul unui test antidoping care a avut loc în timpul turneului de Mare Şlem al Australiei din 2016. (FOTO: www.namibiansun.com)

R.C.