FRF colaborează cu Federaţia Regală Olandeză pentru marketingul suporterilor la Euro

Federaţia Română de Fotbal (FRF) se află în plină pregătire a turneului EURO 2016. Pentru a maximiza experienţa suporterilor şi a partenerilor comerciali în România şi Franţa, FRF a solicitat ajutorul Federaţiei Regale Olandeze de Fotbal (KNVB) legat de expertiza acumulată de această federaţie în astfel de chestiuni, deoarece KNVB este una din federaţiile de frunte din Europa.

Această expertiză aprofundată legată de marketingul suporterilor, evenimentelor şi activarea sponsorilor este acum folosită pentru consilierea şi instruirea angajaţilor FRF în vederea EURO 2016 şi face parte dintr-un parteneriat mai larg între cele două organizaţii, o colaborare care s-a dezvoltat pe câteva paliere.

Michael van Praag, preşedinte KNVB: “FRF este o organizaţie ambiţioasă, care a trecut în ultimii ani printr-un proces de profesionalizare. Suntem mulţumiţi să putem ajuta această organizaţie progresistă. Împreună facem fotbalul mai puternic şi, ca atare, sprijinim colaborările între federaţii în cadrul familiei UEFA. Stă în firea olandezilor să le placă lucrul alături de alte culturi şi ţări şi ne aşteptăm ca această colaborare trans-culturală să aducă multă valoare şi angajaţilor noştri”.

Răzvan Burleanu, preşedinte FRF: “Olanda este recunoscută ca fiind ţara cu o prezenţă spectaculoasă a suporterilor în timpul evenimentelor fotbalistice internaţionale. Întreaga lume cunoaşte imaginile valurilor portocalii care «invadează» oraşele gazdă unde joacă Portocala Mecanică. În acelaşi timp. suporterii olandezi sunt celebri pentru modul civilizat de comportament în timpul numeroaselor activităţi special proiectate pentru ei. Această colaborare este foarte utilă, sperăm să putem oferi suporterilor români de la EURO 2016 experienţe pe care nu le-au avut până acum”. (text si foto: www.frf.ro)




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *