FOCUS: Ronaldo-KFC vs. Pele-Subway

KFC a lansat inainte de Cupa Mondiala de fotbal din Brazilia campania “Share the taste, Share the passion”, avandu-l ca ambasador pe Cristiano Ronaldo. Campania s-a desfasurat in perioada 20 iunie – 31 iulie, KFC lansand si bucket-ul Cristiano Ronaldo, cu 11 Hot Wings si 11 Crispy Strips. Toate bune si frumoase, dar putini si-au inchipuit ca Portugalia, la pachet cu marele Cristiano Ronaldo, va parasi competitia atat de devreme. Cu toate acestea, in pauzele meciurilor au rulat cate 2 spoturi la rand cu Ronaldo si cu siguranta campania KFC ar fi avut alt impact daca Portugalia ar fi ajuns intr-o faza avansata a competitiei.

Subway pele

De asemenea, lantul de restaurante SUBWAY a lansat o noua campanie care il are in centru pe fostul fotbalist Pelé si presupune introducerea a unui nou sandvis, SUB cu Ton, creat dupa reteta sportivului. Ne intrebam care dintre campanii s-a bucurat de mai mare succes Ronald-KFC, desi Portugalia a parasit repede CM sau Pele – Subway?

r



Clubul Media Business este o agenție full service care oferă de peste 8 ani servicii de publicitate și de consultanță în mass-media, marketing, comunicare și publicitate. Dacă sunteți interesat(ă) de acest proiect punem detalia un plan de business ireproșabil. Te rog să ne contactezi la chiromelu@yahoo.com, 0744 525 607 (Romeo Chiriac).