Eurosport a înregistrat o creștere a audiențelor în Europa pentru Campionatul Mondial de Snooker 2016

• Audiența medie la nivel european a turneului din 2016 a crescut cu 18% față de ediția din 2015

• Audienţa medie a înregistrat creşteri semnificative în Marea Britanie, Italia, România, Germania și Polonia

• Succesul audiențelor urmează anunțului de săptămâna trecută privind încheierea unui acord de excepție între World Snooker și Eurosport, pe o perioadă de 10 ani, valabil până în sezonul 2025-2026

Peste 42 de milioane de telespectatori unici din Europa au urmărit pe Eurosport transmisiunile Campionatului Mondial de Snooker 2016, ce a avut loc în Teatrul Crucible din Sheffield, între 16 aprilie și 2 mai, se precizează într-un comunicat remis Sport Profit. Ca urmare, canalul de sport deținut de Discovery a înregistrat o creștere a reach-ului cu 4,5% și o creștere a audienței medii cu 18%, față de ediția din 2015. Campionatul Mondial, la care Mark Selby a câștigat al doilea său titlu după 17 zile de competiție acerbă, a avut un mare succes în piețele europene, înregistrând o creștere a audienței medii de la an la an de:

 43% în Marea Britanie, record de audiență pentru edițiile ultimului deceniu

 84% în Italia, cea mai mare audiență de după 2009

 40% în România  23% în Germania, cea mai mare audiență de după 2008

 10% în Polonia

 8% în Suedia

 7% în Danemarca

Peter Hutton, CEO Eurosport, a declarat: „Săptămâna trecută am anunțat semnarea unui nou contract cu World Snooker, pentru următorii 10 ani, contract ce confirmă statutul Eurosport de „Gazdă a Snooker-ului” în întreaga Europă, până în anul 2026. Acest acord demonstrează determinarea noastră de a continua să ajutăm la creșterea popularității acestui sport în toate țările din Europa. Și până acum, Eurosport a susținut masiv acest sport prin acoperirea mediatică intensivă oferită marilor turnee, de-a lungul a mai mult de 10 ani, iar audiențele fantastice ale Campionatului Mondial de Snooker din acest an sunt încă o dovadă a influenței pozitive pe care îl are sprijinul nostru.”

Surse: Agențiile oficiale locale de măsurare a rating-ului/AvantEdge Despre Eurosport

Eurosport, canalul de sport deţinut de Discovery Communications, reuneşte fanii şi sportivii în jurul celor mai importante evenimente sportive. Canalele sale, Eurosport 1, Eurosport 2 şi Eurosportnews, au în total 243 de milioane de abonaţi, din 99 de ţări din Europa, Asia-Pacific, Africa şi Orientul Mijlociu. Eurosport.com este destinaţia online nr.1 în Europa în materie de sport, cu până la 23 de milioane de vizitatori pe lună. Eurosport Player oferă acces nelimitat la cele mai importante competiţii sportive din calendar, este disponibil oricând, pe orice echipament, în 52 de ţări. Eurosport Events este divizia specializată în administrarea şi promovarea evenimentelor sportive internaţionale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi corporate.eurosport.com