Eurosport dezvăluie o nouă identitate de brand pentru JO de la PyeongChang 2018

Eurosport dezvăluie o nouă identitate de brand pentru JO de la PyeongChang 2018

 

Eurosport a dezvăluit logo-ul ce va apărea pe ecran pe durata transmisiunilor dedicate Jocurilor Olimpice de Iarnă de la PyeongChang 2018 – prima ediție ce va fi transmisă de Eurosport în calitate de „Gazdă a transmisiunilor din cadrul Jocurilor Olimpice” în Europa, se precizează într-un comunicat remis Sport Profit.

Noul logo defineşte începutul unei noi ere pentru Eurosport, destinaţia sportivă nr. 1 în Europa, şi pentru cel mai important eveniment sportiv mondial. Logo-ul va fi vizibil pe toate ecranele și platformele Eurosport cu ocazia difuzării programelor premergătoare și a celor din timpul Jocurilor Olimpice de la PyeongChang 2018.

Noua identitate vizuală reunește actuala siglă Eurosport cu logo-ul PyeongChang, ambele cu caracterele specifice, susținute de Cercurile Olimpice. Cele trei elemente sunt însoțite de un profil montan stilizat – cadrul natural pentru Jocurile Olimpice de Iarnă. Fundalul profilului montan este un arc de cerc ce face trimitere la Cercurile Olimpice. Acesta va fi colorat variat, cu nuanțe intense, care exprimă spiritul culturii moderne K-pop (Korean pop).

Peter Hutton, CEO Eurosport, a declarat: „În calitate de „Gazdă a transmisiunilor din cadrul Jocurilor Olimpice” în Europa și de partener al celui mai mare eveniment sportiv din lume, dorim să ne asigurăm că Eurosport este sinonim cu Jocurile Olimpice. Această identitate de brand transmite perfect spiritul Coreei de Sud și sperăm ca, în curând, să fie asociată de fani ca fiind emblema programelor noastre dedicate Jocurilor Olimpice de la PyeongChang 2018.”

“La mai puţin de un an până la startul Jocurilor Olimpice de la PyeongChang 2018, procesul de redefinire a experienței Olimpice – ce are va obiectiv conectarea cât mai multor oameni prin intermediul mai multor ecrane ca niciodată – este în plină desfășurare. Suntem hotărâți să oferim fanilor ceva cu adevărat diferit, posibilitatea de a urmări fiecare erou local, fiecare sport și fiecare moment al competiției care contează pentru ei. Având în vedere că mai mult de jumătate dintre programele pe care le difuzăm sunt dedicate sporturilor olimpice și două treimi dintre aceste sporturi sunt prezente în transmisiunile Eurosport, poziționarea noastră este perfectă pentru a ne atinge obiectivul,” a adăugat Hutton.

Începând cu următoarea ediție a Jocurilor Olimpice de Iarnă, Eurosport transmite mai mult de 100 de evenimente în direct și la cerere, asigurând accesul fanilor pe orice dispozitiv, la orice oră. Astfel, Olimpiada de la PyeongChang 2018 va deveni cea mai digitalizată ediție a Jocurilor Olimpice în Europa, fiecare moment al competiției fiind disponibil telespectatorilor. În plus, aceștia vor putea interacționa prin intermediul website-urilor dedicate (inclusiv Eurosport.com) cât și prin intermediul paginilor de socializare.

 



Clubul Media Business este o agenție full service care oferă de peste 8 ani servicii de publicitate și de consultanță în mass-media, marketing, comunicare și publicitate. Dacă sunteți interesat(ă) de acest proiect punem detalia un plan de business ireproșabil. Te rog să ne contactezi la chiromelu@yahoo.com, 0744 525 607 (Romeo Chiriac).