Eurosport devine noua gazdă a transmisiunilor Jocurilor Olimpice în Europa

Eurosport devine noua gazdă a transmisiunilor Jocurilor Olimpice în Europa

Prima zi a Anului Nou 2017 a marcat începutul unei călătorii memorabile pentru Eurosport, care devine astfel, în mod oficial, noua gazdă a transmisiunilor Jocurilor Olimpice în Europa, se precizează într-un comunicat remis Sport Profit.
Logo-ul Eurosport cu însemnele specifice Jocurilor Olimpice definește începutul unei noi ere pentru destinația sportivă nr. 1 în Europa și pentru cel mai important eveniment sportiv mondial. Logo-ul reunește două identități emblematice, Eurosport și cercurile Olimpice, și integrează un podium, care definește excelența în sport și întruchipează țelul suprem al oricărui sportiv din lume.
Dezvăluirea logo-ului a avut loc în cadrul transmisiunilor TV, precum și pe toate celelalte platforme prin intermediul Eurosport Player, eurosport.com si paginile de socializare Eurosport chiar înainte de legendara etapă a Turneului Celor Patru Trambuline la sărituri cu schiurile, din Germania. Transmisiunea acestei etape este doar o parte a sutelor de ore de transmisiuni în direct de pe Eurosport dedicate Cupelor și Campionatelor Mondiale din
cadrul sporturilor de iarnă, prin care este urmărită evoluția sportivilor până la Jocurile Olimpice la PyeongChang din 2018.
Momentul a fost marcat de Eurosport și prin difuzarea în premieră a unui nou magazin dedicat Jocurilor Olimpice: „Milioane de Drumuri, O Singură Destinație” („Millions of Journeys, One Destination”). Programul urmărește parcursul a doi sportivi, din copilărie până la competiție, și dezvăluie dăruirea necesară pentru a trece peste toate obstacolele pentru a ajunge la victorie și pentru a deveni olimpici. În calitate de gazdă a transmisiunilor Jocurilor Olimpice, Eurosport va crea experiența supremă a Jocurilor Olimpice pe toate canalele și pe toate platformele pentru milioane de oameni din întreaga Europă. Fiecare secundă a Jocurilor Olimpice contează, de aceea Eurosport se va asigura că fanii nu vor rata niciun moment al competiției.
JB Perrette, Președinte și CEO, Discovery Networks International, a declarat: „De peste 30 de ani, misiunea Discovery a fost să inspire oamenii din întreaga lume, de aceea suntem foarte încântați că am devenit oficial Gazda transmisiunilor Jocurilor Olimpice în Europa și că suntem parteneri cu unul dintre cele mai mari brand-uri din lume. Începem o călătorie extraordinară prin care dorim să redefinim experiența Jocurilor Olimpice și să ajungem la cât mai mulți fani în Europa, prin intermediul mai multor ecrane ca niciodată.”
Peter Hutton, CEO Eurosport, a declarat: „Eurosport se mândrește cu o tradiție bogată în prezentarea multor sporturi olimpice de iarnă și de vară, pe tot parcursul anului. Suntem încântați că acest drum culminează acum cu desemnarea Eurosport ca Gazdă a transmisiunilor Jocurilor Olimpice.”
„Planurile noastre sunt deja în plină derulare, iar prin recrutarea recentă a lui Bernie Ross, care va conduce operațiunile de producție pentru Jocurilor Olimpice, facem pași importanți în pregătirile noastre pentru prima Olimpiadă din acest ciclu transmisă de Eurosport în 2018,” a adăugat Peter Hutton.

Discovery Communications și Eurosport dețin drepturile multimedia exclusive în 50 de țări și teritorii* din Europa pentru edițiile Jocurilor Olimpice din 2018 până în 2024, conform anunțului făcut public împreună cu Comitetul Olimpic Internațional în iunie 2015.
*Cu excepția Franței pentru edițiile 2018-2020. Eurosport va fi canalul oficial în Marea Britanie pentru edițiile 2018 și 2020. Cu excepția Rusiei.
Eurosport, destinația sportivă nr. 1 din Europa, stârnește pasiunea pentru sport a fanilor și îi conectează la cele mai importante evenimente sportive din lume. În calitate de noua Gazdă a transmisiunilor Jocurilor Olimpice în Europa, Eurosport va oferi experiența supremă a Jocurilor pentru mai mulți oameni, pe mai multe ecrane ca niciodată – apropiind fanii de eroii lor prin programele ce spun povestea acestora pe tot parcursul anului. Eurosport.com este website-ul de știri sportive nr.1 în Europa, cu o medie de 14,5 milioane de vizitatori unici pe lună.
Despre Discovery Communications Discovery Communications (NASDAQ: DISCA, DISCB, DISCK) este lider în divertisment la nivel global, ajungând la aproape 3 miliarde de abonați în peste 220 de țări și teritorii. Discovery le oferă oamenilor posibilitatea de a-şi satisface curiozitatea cu ajutorul conținutului de înaltă calitate, prin intermediul brandurilor sale globale de televiziune, în frunte cu Discovery Channel, TLC, Investigation Discovery, Animal Planet şi Turbo/Velocity, precum și OWN: Oprah Winfrey Network şi portofoliul Discovery Digital Networks, care include Seeker şi SourceFed. Discovery deține Eurosport, liderul pan-regional în conținut sportiv din Europa şi Asia-Pacific. De asemenea, Discovery este un furnizor important de produse şi servicii educaţionale în şcoli, incluzând seria premiată de manual digitale K- 12, prin intermediul Discovery Education. În Europa Centrală și de Est, Orientul Mijlociu și Africa, 19 branduri Discovery ajung la peste 619 de milioane de abonați din 109 de țări și teritorii, fiind difuzateîn 21 de limbi.