Discovery anunță audiențe record pentru primele zile ale Jocurilor Olimpice de iarnă

Conform măsurătorilor realizate prin metoda Total Video”, peste 212 milioane de utilizatori au urmărit Jocurile Olimpice pe toate ecranele, iar vizionările video s-au apropiat de 1 miliard se precizează într+un comunicat remis Sport Profit.

 Discovery a anunțat primele rezultate ale măsurătorilor realizate prin metoda Total Video. Compania marchează astfel, o premieră asupra modului în care sunt privite audiențele și interacțiunea utilizatorilor cu conținutul, încă de la primele Jocuri Olimpice de iarnă, transmise de Eurosport din postura de Gazdă a Jocurilor Olimpice. Obiectivul rămâne acela de a-i aduce pe fani mai aproape de tot conținutul oferit – fie liniar sau digital – atât pe platformele proprii, cât și pe cele ale partenerilor săi.

În primul weekend al Jocurilor Olimpice de la PyeongChang 2018:

  • 373 milioane de ore de conținut video au fost urmărite în toată Europa;
  • 212 milioane de oameni au urmărit Jocurile Olimpice pe toate platformele, dintre care aproximativ 186 milioane prin canalele free-to-air și pay TV, iar 26 milioane prin platformele sociale și digitale;
  • 1,1 milioane de reacții (likes, shares and comments) au fost generate pe platformele sociale Discovery, datorită conținutului inovator și accesului exclusiv la o serie de figuri legendare ale Jocurilor Olimpice de iarnă din postura lor de experți Eurosport.

Transmisiunea de vineri a ceremoniei de deschidere a Jocurilor Olimpice a fost urmărită de aproape 88 de milioane de telespectatori pe canale free-to-air, payTV, platforme digitale și sociale.

Încă de la început, Discovery și-a stabilit o viziune ambițioasă: să ofere Jocurile Olimpice de iarnă simultan cât mai multor oameni, pe cât mai multe ecrane în Europa. Această abordare ne-a determinat să punem în aplicare o nouă metodă de măsurare a modului în care fanii interacționează cu conținutul oferit. De aceea, suntem încântați să anunțăm primul nostru set de rezultate Total Video”, a declarat Jean-Briac Perrette, Președinte și CEO Discovery Networks International.

Conținutul unic și produs în format digital de Discovery oferă fanilor multiple căi de interacțiune cu Jocurile Olimpice

Eurosport Cube – un studio de realitate augmentată realizat în premieră pentru Jocurile Olimpice – oferă o abordare inovatoare pentru a atrage noi fani în fața televizoarelor și a contribuit la creșterea audiențelor din mediul digital și social Discovery cu peste 1,1 milioane de reacții (likes, shares și comments) până în prezent.

Apariția remarcabilă a portdrapelului Tonga, Pita Taufatofua, de la ceremonia de deschidere și audiența de peste jumătate de milion de utilizatori generată de postările cu acest moment de pe contul de twitter @Eurosport_UK au determinat Eurosport UK să semneze o înțelegere cu acesta. Luptătorul de taekwondo devenit schior de fond, va produce un jurnal video exclusiv de la PyeongChang. Astfel, fanii pot viziona zilnic actualizările video ale lui “Pita the penguin” înainte și după concurs, în timp ce își trăiește visul olimpic.