Designul bicicletelor Pegas, pe mainile publicului in campania “Culoare urbana”

Incepand cu 2014 colectia Pegas a fost creata special pentru a comunica noua pozitionare “Pegas – Bicicleta Urbana“, cu denumiri inspirate din culorile orasului: Negru Astfalt, Rosu Semafor, Gri Monument.Pe linia noii directii strategice Pegas si Publicis Romania lanseaza o noua campanie in care culorile orasului si numele acestora vor crea noua editie de biciclete Pegas 2015, sub mesajul “Cucereste Orasul”. Co-autorii noii colectii vor fi chiar fanii brand-ului, care se pot implica in mod direct in proiect, prin intermediul aplicatiei “Culoarea Urbana”. Regulile pe care participantii trebuie sa le respecte sunt simple: fotografiile trebuie sa fie din mediul urban iar culoarea aleasa, insotita de un nume inspirat, trebuie sa fie potrivita pentru un cadru de Pegas. La finalul campaniei, cei cinci castigatori vor primi ca premiu cate o bicicleta Pegas personalizata in culoarea aleasa de ei, devenind astfel co-semnatarii colectiei Pegas 2015. “Rosu Interzis”, “Verde Pieton”, “Mov Geometric”, “Albastru Calator” sunt doar cateva dintre culorile orasului privite prin lentila celor care vad dincolo de nuantele de gri si de uniformitatea peisajului urban din Romania. Juriul care va decide asupra culorilor pe care le vor imbraca legendarele biciclete in 2015, este format din echipa Pegas, iar premierea castigatorilor va avea loc pe data de 15 noiembrie. “Aplicatia „Culoare urbana” ii ajuta pe oameni sa imortalizeze peisaje unice din arealul urban si mediaza un dialog intercultural intre comunitatile urbane din diferite orase.

Pegas-lasa-designul-bicicletelor-pe-mainile-publicului-in-campania-Culoare-urbana