Pro TV, primul loc pe interval la Sparta Praga – Steaua

Meciul care i-a adus echipei lui Rechecampf prima şansă la calificarea în play-off-ul Ligii Campionilor a fost urmărit de peste două milioane de români la Pro TV, informează www.paginademedia.ro.

Pro TV a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public cu partida dintre Sparta Praga şi Steaua din prima manșă din turul al treilea preliminar al Ligii Campionilor Pro TV a fost, de altfel, singura televiziune din România care a difuzat meciul ieri seară, în intervalul 21.00 – 22.50. Paginademedia.ro prezintă audiențele posturilor TV pe intervalul meciului Sparta Praga – Steaua (scor 1 – 1): NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, Pro TV a fost urmărit de peste două milioane de români. Postul a obținut o cotă de piață de peste 26%, ceea ce înseamnă că aproape un sfert din publicul cu televizoarele deschise era pe Pro TV. Pe locul doi în topul audienţei s-a aflat Kanal D, care a difuzat telenovela Furtună pe Bosfor. Serialul turcesc a ţinut în faţa micilor ecrane aproape 1,3 milioane de telespectatori, la nivel naţional. Antena 1 s-a clasat pe locul trei cu redifuzarea emisiunii “Poftiţi pe la noi: Poftiţi de vă iubiţi” (circa 800.000 de privitori). URBAN. La orașe, audienţa obținută de Pro TV a fost de peste 1,2 milioane de telespectatori. Cea de-a doua poziţie în clasament a fost tot a televiziunii Kanal D (730.000 de telespectatori), urmată de Antena 1 (peste 400.000 de telespectatori). COMERCIAL. Partida dintre Sparta Praga și Steaua Bucureşti a avut 640.000 de telespectatori cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Cifrele au fost de trei ori mai mari decât ocupantul locului doi, Kanal D. Antena 1 s-a aflat pe locul trei, la fel ca în topurile precedente.

Audiența posturilor TV marţi, 26 iulie, pe intervalul meciului Sparta Praga – Steaua (21.00-22.50), la nivel NAȚIONAL:

NATIONAL Nr. Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.037.000 11.1 26.5
2 Kanal D 1.280.000 7 16.7
3 Antena 1 792.000 4.3 10.3
4 Antena 3 385.000 2.1 5
5 Romania TV 303.000 1.7 3.9
6 Disney 198.000 1.1 2.6
7 Pro Cinema 195.000 1.1 2.5
8 Prima TV 186.000 1 2.4
9 Acasa 169.000 0.9 2.2
10 Antena Stars 161.000 0.9 2.1

 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV marţi, 26 iulie, pe intervalul meciului Sparta Praga – Steaua (21.00-22.50), la nivel URBAN:

 

URBAN Nr. Persoane Rtg% Share %
1 Pro TV 1.251.000 12.6 28.6
2 Kanal D 730.000 7.3 16.7
3 Antena 1 413.000 4.1 9.4
4 Antena 3 240.000 2.4 5.5
5 Romania TV 179.000 1.8 4.1
6 Prima TV 107.000 1.1 2.4
7 Antena Stars 107.000 1.1 2.4
8 Pro Cinema 96.000 1 2.2
9 Disney 79.000 0.8 1.8
10 Cartoon Network 64.000 0.6 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV marţi, 26 iulie, pe intervalul meciului Sparta Praga – Steaua (21.00-22.50), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. Persoane Rtg% Share %
1 Pro TV 640.000 13.1 37.2
2 Kanal D 209.000 4.3 12.1
3 Antena 1 207.000 4.2 12
4 Prima TV 43.000 0.9 2.5
5 Antena Stars 35.000 0.7 2.1
6 AXN 35.000 0.7 2.1
7 Cartoon Network 33.000 0.7 1.9
8 Pro Cinema 32.000 0.7 1.9
9 Romania TV 29.000 0.6 1.7
10 Acasa 28.000 0.6 1.6