Campanie Ana Are pentru sănătate

Este un moment dificil al societății noastre creat de epidemia de COVID-19 în care trebuie să ne arătăm solidaritatea, empatia și compasiunea!

Pe măsură ce pandemia COVID- 19 se răspândește, cel mai important lucru este să ne adaptăm cu bine acestei situații. În această perioadă dificilă pentru toată lumea, unul dintre sfaturile adunate de la specialiști pentru a face față cu bine izolării la domiciliu este să aveți grijă și la nutriție.  

Astfel, brandul Ana Are demarează o campanie de donații pentru azilele de bătrâni, case de copii, spitale și organizații sportive și culturale din toată țara în contextul în care consumul de sucuri naturale este recomandat de către specialiști.

“Ana Are respectă natura și oferă oamenilor fructe și sucuri de calitate produse în România, oferind oamenilor o lume colorată, sănătoasă și gustoasă.

Ana Are susține un stil de viață sănătos, iar fructele alese, atent culese, alături de liniile tehnologice performante asigură un aport ridicat de vitamine și nutrienți produselor. Ana Are poftă de viață pe care a investit-o în crearea sucurilor 100% naturale și doar fructe alese atent culese, fără zahăr adăugat, îndulcitori și fără conservanți.

Să fim sănătoși împreună!”, se precizează într-un comunicat.



Clubul Media Business este o agenție full service care oferă de peste 8 ani servicii de publicitate și de consultanță în mass-media, marketing, comunicare și publicitate. Dacă sunteți interesat(ă) de acest proiect punem detalia un plan de business ireproșabil. Te rog să ne contactezi la chiromelu@yahoo.com, 0744 525 607 (Romeo Chiriac).