Campanie Pepsi împotriva lui Ronaldo

Una dintre campaniile Pepsi cel puţin inedite în care a fost implicată o companie gigant şi o mare vedetă a sportului rege s-a înregistrat la sfârşitul lunii noiembrie înaintea partidei în care Portugalia a învins Suedia la Stockholm, scor 3-2, în preliminariile Cupei Mondiale de fotbal.

Atunci compania Pepsi a lansat în Suedia  o campanie agresivă împotriva lui Cristiano Ronaldo, înfăţişându-l pe jucătorul de la Real Madrid ca o păpuşă într-un ritual voodoo, care era prinsă de şinele unui tren, strangulată sau lovită. Reacţia fanilor portughezi nu a întârziat, aceştia construind grupuri anti-Pepsi pe Facebook, reuşind să strîngă zeci de mii de like-uri în care cer ca băutura carbogazoasă să fie interzisă în Porugalia. Cu toate că Pepsi a dat un comunicat de presă în care şi-a cerut scuze, portughezii au continuat campania. Portugalia s-a calificat la Campionatul Mondia din Brazilia, cu scorul de 4-2 la general.