Campania ”Arena Fanilor”, premiată la Gala Internetics 2015

La evenimentul ce a avut loc luni seară, la Teatrul Național București, campania realizată de Federația Română de Fotbal și agenția Webstyler pentru meciul România – Finlanda a fost premiată la trei categorii:

1. Categoria ”CULTURE” / Secțiunea ”VIRAL NON VIDEO”

2. Categoria ”SOCIAL MEDIA” / Secțiunea ”ONLINE PR SPECIAL PROJECTS”

3. Categoria ”INTERACTIVE CAMPAIGNS – Full Digital Campaign” / Secțiunea ”ART, CULTURE, MEDIA AND ENTERTAINMENT”

În octombrie, înaintea partidei România – Finlanda din preliminariile EURO 2016, Federația Română de Fotbal le-a oferit, pentru prima dată în istoria fotbalului românesc, posibilitatea suporterilor de a fi alături de echipa națională, chiar și pe un stadion suspendat. În cadrul proiectului denumit ”Jucăm fără spectatori, dar fără suporteri, niciodată”, aproape 10.000 de fani și-au achiziționat, gratuit, un bilet virtual pe Arena Națională.

După decizia UEFA de a permite disputarea jocului cu spectatori, toți posesorii biletelor virtuale au primit ocazia de a le preschimba, fără niciun cost, în tichete reale.

Webstyler, agenția cu care Federația Română de Fotbal a colaborat la campania ”Arena Fanilor” a fost recompensată și cu premiul ”Agenția anului”.

În acest an, la a 15-a ediție, Internetics a reunit 167 de lucrări, 30 de participanți cu lucrări pentru 65 de branduri.

Participanții Internetics 2015 au fost: BCR, CAP, Carat România, CohnandJansen JWT, Digital Star, Eastisoft & FinZoom România, FCB Bucharest, FrankGroup, Geometry Global Bucharest, Golin Bucharest, Happy Digital, Jazz, Kaleidoscope Proximity, Kinecto, Kubis Interactive, Leo Burnett România, Ogilvy&Mather, Publicis România, Republika, Ringier România, Rusu+Borțun Cyber Growers, SENIORHYPER, SeniorProgramming, Starcom, Syscom Digital, The Geeks, Tribal Worldwide România, UniCredit Bank România, V8 Interactive și Webstyler (alături de GMP).

Categoria cu cele mai multe înscrieri a fost ”Interactive Campaigns”, cu 40 de lucrări, din care 23 la ”Digital component of an integrated campaign” și 17 lucrări la ”Full Digital Campaign”. La cea de-a doua secțiune, câștigătoare a fost campania ”Arena Fanilor”.

Foto: Echipele FRF, Webstyler și GMP, care au lucrat la campania ”Arena Fanilor”, s-au fotografiat cu premiile de la Gala Internetics 2015

(text si foto: www.frf.ro)



Clubul Media Business este o agenție full service care oferă de peste 8 ani servicii de publicitate și de consultanță în mass-media, marketing, comunicare și publicitate. Dacă sunteți interesat(ă) de acest proiect punem detalia un plan de business ireproșabil. Te rog să ne contactezi la chiromelu@yahoo.com, 0744 525 607 (Romeo Chiriac).