Aproximativ 2 miliarde de dolari pentru spoturile din ultimii 10 ani de la Super Bowl

Aproximativ doua miliarde de dolari s-au cheltuit pentru spoturile din timpul Super Bowl de la ultimele zece editii. Avand in vedere ca o mare parte din spoturile pentru Super Bowl 2014 postate pe conturile oficiale ale companiilor au depasit un milion de vizualizari pe YouTube, s-a ajuns ca la ultimele editii ale Super Bowl sa se cheltuiasca aproximativ 4 milioane de dolari pentru difuzarea unui spot de 30 de secunde.

superbowl

Echipa Seattle Seahawks a castigat in premiera finala ligii profesioniste de fotbal american , după ce a invins, in Super Bowl, editia 2014, la East Rutherford, cu scorul de 43-8, formaţia Denver Broncos. In pauza finalei din acest an a NFL a avut loc un spectacol in care au urcat pe scena cantaretul Bruno Mars si formatia Red Hot Chili Peppers. In pauzele de publicitate de la Super Bowl 2014 s-au difuzat urmatoarele spoturi: Budweiser – Puppy Love; Budweiser – A Hero’s Welcome; Ian Up For Whatever Film – Extended Scenes – Bud Light (cu Arnold Schwarzenegger); Wings (Volkswagen); A Special Message from Sarah McLachlan (Audi); Make Love, Not War (Axe); British Villains ‘Rendezvous’ (Jaguar USA); There Since the First (Pepsi); Heinz; David Beckham for H&M; Morpheus Big Game – ”The Truth” (Kia K900); M&M’S Super Bowl Teaser; Coca-Cola – Going All The Way.
(foto: tv.ibtimes.com)