adidas si Manchester United dezvaluie noul echipament

adidas se reunește cu Manchester United pentru a lansa noul echipament pentru meciurile de pe teren propriu pentru sezonul 2015/2016. Manchester United este una dintre cele mai celebre și de succes echipe sportive pe plan international, se precizeaza intr-un comunicat remis Sport Profit. Clubul are 659 de milioane de fani în întreaga lume și se clasează în topul cluburilor de fotbal cu cei mai mulți suporteri la nivel global. Împrumutând influențe de la echipamentele United din anii 80, caracterizate prin cele trei dungi iconice, adidas reinventează acest design emblematic printr-o viziune modernă, îmbinând trăsăturile stilului tradițional, îndrăgite de fani, cu tehnologii de ultimă generație, pentru a oferi pieselor clasice un plus de inovație și modernitate.  Noile tricouri prezintă cele mai avansate tehnologii adidas, care asigură ventilație optimă pielii și confort maxim pe teren, oferind astfel jucătorilor cel mai performant echipament din istorie.  Noul echipament, ce va fi purtat în premieră în jocul de deschidere a noului sezon pe arena Old Trafford, prezintă un guler clasic cu tăietură în formă de V și trei dungi aplicate pe mânecile tricoului, ce pornesc de la baza umărului. De asemenea, echipamentul se caracterizează printr-un design grafic, ce se regăsește pe tivul tricoului, model împrumutat de la tricoul purtat cu succes de către Ryan Giggs în sezonul său de debut, în anii 90. Designul noului echipament este rezultatul unei pasiuni personale a designerului adidas, Inigo Turner, care este unul dintre cei mai înfocați fani ai echipei Manchester United. “Crearea noului echipament pentru Manchester United a reprezentat o adevărată provocare pentru adidas. Această sponsorizare nu este primul nostru parteneriat cu Manchester United, iar sursa noastră de inspirație au fost echipamentele emblematice din trecut.. Scopul nostru este să depășim așteptările prin reinventarea unui design care prezintă trăsături clasice, dar de impact, precum gulerul reprezentativ în formă de V și cele trei dungi emblematice ce se regăsesc de-a lungul mânecilor . Acest design unic este angajamentul pe care adidas și-l ia pentru a oferi clubului Manchester United un echipament cu adevărat revoluționar pentru sezonul 2015/2016. Tricourile ce poartă noul design vor fi lansate în cadrul campaniei “Depășește așteptările” (“Break Expectations”) , concepută de adidas cu scopul de a marca începutul unei noi ere în fotbal, odată cu revenirea în Liga Campionilor UEFA și începutul sezonului 2015/2016. Galeria foto și clipurile video incluse în campanie sunt inspirate din tridentul emblematic al clubului și sunt folosite de jucători pentru a dezvălui atitudinea pe care o vor adopta pe parcursul sezonului următor.
“Întreaga echipă Manchester United este foarte mândră de designul clasic al tricourilor, care reamintește de echipamentul emblematic purtat în trecut. Manchester United și adidas au o reputație puternică și bazată pe o istorie bogată în lumea fotbalui, ambele branduri fiind lideri globali în inovație și performanță. “Designul echipamentului pentru sezonul 2015/2016 nu reprezintă doar un mesaj adresat fanilor loiali,ci evidențiază, de asemnea, expertiza adidas în crearea celor mai performante produse pentru industria fotbalului. “Așteptăm cu nerăbdare să împărtășim noul design al gamei complete adidas cu cei peste 100 de milioane de fani din Social Media, și ne dorim să îi vedem împreună pe stadion pentru a crea o nouă cultură a designului clasic și marcând astfel debutul unui nou capitol în istoria clubului Manchester United. Suntem mândri să urăm brandului adidas bun venit înapoi în familia Manchester United și ne dorim să avem un viitor captivant împreună.” a declarat Richard Arnold, Managing Director în cadrul Manchester United Group. “Acest club sportiv a reușit întotdeauna să depășească așteptările. Succesul istoric înregistrat de Sir Alex Ferguson, golul marcat de Beckham de la mijlocul terenului, victoria incredibilă în fața clubului Bayern Munich în 99, toate aceste momente inedite atestă faptul că Manchester United este atât un club cu o istorie de lăudat, cât și un club recunoscut pentru victoriile sale și pentru imprevizibilul de care dă dovadă. adidas se mândrește că va clădi alături de ei istoria încă nescrisă a clubului și că reînnoiește parteneriatul cu Manchester pentru încă 10 ani”, a declarat Steve Marks, Directorul Departamentului de Marketing pentru Manchester United din cadrul adidas. Noul echipament poate fi achiziționat din magazinele adidas din România.



Clubul Media Business este o agenție full service care oferă de peste 8 ani servicii de publicitate și de consultanță în mass-media, marketing, comunicare și publicitate. Dacă sunteți interesat(ă) de acest proiect punem detalia un plan de business ireproșabil. Te rog să ne contactezi la chiromelu@yahoo.com, 0744 525 607 (Romeo Chiriac).