adidas si Chelsea dezvăluie noul tricou – “If it’s not blue it will be”

 

adidas și Clubul Chelsea dezvăluie noul tricou pentru jocurile disputate pe teren propriu pentru sezonul 2015/2016, se precizează într-un comunicat remis Sport Profit. Liderul global în echipamente sportive, adidas, anunţă astăzi alături de campionii Premier League şi partenerii lor de multă vreme, Clubul Chelsea, apariţia noului echipament pentru jocurile disputate pe teren propriu pentru sezonul 2015/16. Tricoul este lansat astăzi ca parte a noii campanii “If it’s not blue, it will be“ -Dacă nu este albastru, va fi”, ce se axează pe determinarea jucătorilor de a domina fotbalul autohton şi european. Acesta va fi purtat în timpul meciurilor din turneul presezon din Statele Unite, împotriva echipei New York Red Bulls în cadrul MLS, în meciul cu FC Barcelona, câștigătorii competiției Liga Campionilor UEFA, şi în meciul împotriva campionilor francezi din Liga 1, Paris St. Germain. Prezentarea oficială va avea loc pe 21 Iulie, în Harlem, în cadrul unui meci jucat pe iarbă. Această campanie veselă va include filmuleţe de tip Vine şi o galerie foto cu jucătorii: Diego Costa, John Terry, Eden Hazard, Juan Cuadrado, Oscar, Cesar Azpilicueta, Gary Cahill, Ruben Loftus-Cheek şi Nemanda Matic, care transformă în albastru lucrurile care îi înconjoară. Campania va avea spoturi în care Diego Costa transformă echipamentul unui fan din roşu în albastru, iar Cesar Azpilicueta şi Eden Hazard vor schimba culoarea unei mașini în albastru. Spoturile campaniei vor rula pe reţelele sociale adidas şi Chelsea, începând cu 16 iulie şi până la finalul turneului din Statele Unite. Tricoul pentru meciurile de pe teren propriu păstrează designul tradiţional şi împrumută influenţe din modelele clasice ale anilor 80, ce îl plasează in topul preferinţelor fanilor. Inserţiile albe şi roşii de pe guler și mâneci, alături de pantaloni şi jambiere, reamintesc de culorile tradiţionale ale clubului şi de echipamentele purtate de-a lungul anilor. Dungile fine verticale marchează o celebrare a istoriei clubului Chelsea, reprezentând o caracteristică clasică a tricourilor din ultimii 30 de ani. Alături de detaliile centrale, tricoul pentru sezonul 2015/2016 prezintă o trăsătură cu adevărat unică – o amprentă ţesută pe eticheta fiecărui tricou. Amprenta este un simbol al identităţii fiecărui jucător, amplasarea acesteia pe tricou fiind modul în care adidas întărește legătura dintre fani şi club. Noul tricou prezintă cele mai avansate tehnologii adidas, special create pentru a permite jucătorilor să fie mai rapizi şi să se bucure de mai mult confort pe teren. Tricourile înglobează tehnologia climacool, concepută să păstreze pielea uscată si ventilată, iar ţesăturile şi cusăturile speciale asigură libertate mai mare de mişcare şi confort, fără a afecta flexibilitatea şi rezistenţa. Conceptul campaniei “If it’s not blue, it will be” – Dacă nu este albastru, va fi – face parte din campania #BeTheDifference, prin care adidas a anunţat Revoluţia Fotbalului, introducând o nouă eră în acest sport: rezultatul meciurilor de fotbal este influenţat de cele mai mici detalii. O singură mișcare prefectă în momentul potrivit sau un moment de nebunie pot conduce fie la victorie, fie la înfrângere. Totul depinde de cei care pot face o schimbare pe teren. adidas defineşte două tipuri de jucători ai fotbalului modern: cei care creează haos şi cei care controlează meciul. Jucătorii care schimbă jocul şi jucătorii care fac jocul. Stilul de joc al echipei Chelsea şi victoriile recente se încadrează perfect în acest tipar, demonstrând că abordarea lor organizată în ceea ce priveşte ambele tipuri de jucător i-a adus pe culmile succesului în 2015. Echipamentul pentru meciurile de pe teren propriu poate fi achiziţionat începând cu 22 iulie din magazinele adidas.