adidas lansează tricourile de joc pentru UEFA EURO 2020

adidas dezvăluie astăzi tricourile pe care echipele partenere le vor purta la UEFA EURO2020. Mixând arta și fotbalul, fiecare design este inspirat de motivele comune ale acestor două domenii.

Designerii adidas din întreaga lume au abordat într-un mod unic crearea acestor tricouri, prin realizarea de schițe desenate manual în locul metodelor digitale. Aceste creații realizate de diferiți designeri au transpus pasiunea și emoția împărtășite de fani și jucători, care au devenit ulterior inspirație pentru modelele finale, culorile alese și grafica numerelor de pe tricouri.

Juergen Rank, Senior Design Director adidas, a declarat: „A fost o provocare unică să creăm o linie de tricouri care să transmită atât de bine emoția autentică și efectul unificator al fotbalului. Însă, startul procesului creativ axat pe desenele de mână ne-a permis să fim mai direcți, umani și empatici cu privire la ceea ce am creat. Suntem încântați de rezultatul final care reușește cu adevărat să unească lumea artei cu cea a fotbalului. „

Tricourile vor fi disponibile în două variante – de joc și replică. Tricoul de joc prezintă pentru prima dată o formă unică, permițându-i mișcări lejere celui care-l poartă.

Pentru a marca aniversarea a 60 de ani a competiției, UEFA EURO2020 va avea loc în 12 țări fiind unul dintre cele mai complexe turnee de până acum. Pentru a marca acest moment, adidas a creat o emblemă specială pentru fiecare tricou şi fiecare meci. Mesajul gravat pe emblemă este scris în limba țării gazdă și are o formă similară cu cea a stadionului pe care va avea loc meciul.

•       Federația Germană de Fotbal (DFB)

Dungile au făcut parte din designul tricoului Federației Germane de Fotbal încă din anii 1980, iar versiunea 2020 va reinterpreta detaliul iconic în stilul unor dungi foarte subțiri pictate manual. Înclinând spre un stil modern și urban, estetica este una minimalistă, inspirată din dungile originale, simple, care au făcut cunoscut acest design.

Noul tricou punctează întoarcerea culorilor negru-roșu-auriu ale steagului german pe mâneci, în timp ce liniile dinamice din detaliul drapel reprezintă originile diverse ale jucătorilor și fanilor germani, sărbătorind astfel unitatea și incluziunea, atât de prețuite în țară.

•           Asociația de Fotbal a Țării Galilor (FAW)

Cultura galeză este sărbătorită în cel mai recent tricou de joc ce urmează a fi folosit pe teren propriu, cu detaliile roșii și galbene având drept inspirație drapelul din timpul lui Owain Glyndŵr. Manșeta mânecii aduce un omagiu suporterilor galezi denumiți „The Red Wall” și prezintă culorile emblematice ale steagului galez: verde, alb și roșu.

  • Federația Maghiară de Fotbal (HFF)

Noul tricou al Federației Maghiare de Fotbal este colorat îndrăzneţ în roșu și alb, cu detalii verzi în jurul gulerului, pentru a sărbători steagul național al țării. Grafica tricoului este inspirată de fluviul Dunărea, situat în inima Ungariei, având diferite umbre de roșu ce creează un efect de râu plutitor, iar detaliul „Magyarország” a fost poziţionat pe partea din spate sub linia gulerului pentru a completa designul elegant.

•       Federația de Fotbal a Irlandei de Nord (IFA)

Tricoul Federației de Fotbal a Irlandei de Nord se inspiră din designul emblematic al tricoului din anii 1980, cu detalii de linii în diagonală. La crearea tricoului pentru 2020, echipele de design adidas s-au inspirat din trecutul iconic și au lucrat pentru a-l readuce în prezent într-o manieră modernă, folosind o combinație puternică de nuanțe diferite de verde și dungi late cu efect de pensulă ce adaugă dinamism.

•       Federația Belgiană de Fotbal (RBFA)

Noul tricou al RBFA sărbătorește culorile puternice ale steagului Belgiei. Creată cu ajutorul unor detalii de pensulă realizate manual, care reprezintă vizual conceptul de artă al colecției, grafica steagului prezintă linii ce se intersectează și formează litera „B”. Un alt detaliu cu litera „B” este prezent pe partea din spate sub linia gulerului, aspect ce completează detaliile subtile și complexe ale tricoului.

•       Federația Spaniolă de Fotbal (RFEF)

O abordare modernă a artei clasice, noul tricou de joc pentru meciurile de acasă ale Federației Spaniole de Fotbal prezintă o lucrare originală pictată manual, cu nuanțe profunde de roșu și grena, o sărbătoare abstractă a drapelului național. Atunci când au realizat piesa de artă originală care a inspirat designul, creatorii adidas au adoptat o abordare unică de a separa steagul în mai mulți pixeli și de a-i uni, pe tricoul final, într-o paletă de culori nouă. Acest imprimeu îndrăzneț, care oferă o abordare modernă asupra steagului, este accentuat prin detalii fine în zona gâtului cu înscrisul „1920”, onorând a 100-a aniversare a primului tricou al Federației Spaniole și a primei lor embleme în formă de leu.

•       Uniunea de Fotbal a Rusiei (RFU)

Reintroducând culorile puternice și îndrăznețe ale steagului național, tricoul 2020 al Uniunii de Fotbal a Rusiei este creat în nuanţe de  roșu inspirate de grafica care a cunturat conceptul său. Ca simbol al unității între jucători și fani, tricoul prezintă o combinație de detalii albastre și albe pe mâneci. Ca o lucrare de artă, o grafică realizată manual este inclusă ca parte a designului, oferind tricoului clasic un aspect modern.

  • Asociația Scoțiană de Fotbal (SFA)

Dungile circulare fac parte din ADN-ul echipamentului de joc pe teren propriu al echipei naționale a Scoției; acestea apar în diverse iterații ale tricoului de-a lungul istoriei echipei. Atunci când au creat designul original pentru tricoul adidas 2020, pictorii și artiștii au căutat să modernizeze acest element emblematic de design creând o interpretare contemporană pictată manual a modelului clasic.

  • Federația Suedeză de Fotbal (SVFF)

Noul tricou al echipei naționale a Suediei unește clasicul și modernul, cu un aspect minimalist ce pune accentul pe grafica de pe mâneci. O interpretare modernă a steagului suedez oferă tricoului un aspect proaspăt, în timp ce detaliul „Sverige” din partea din spate a gulerului completează designul  minimalist.

Noile tricouri ale federațiilor pentru meciurile UEFA EURO2020 vor fi disponibile în magazinele adidas și ale partenerilor începând de astăzi.

Pentru informații suplimentare, accesați adidas.com/football sau urmăriţi @adidasfootball pe Instagram sau Twitter.

Despre adidas Football

adidas este liderul mondial în fotbal. Este sponsorul oficial / furnizorul oficial al celor mai importante campionate de fotbal din lume, precum Cupa Mondială FIFA, Cupa Confederaţiilor FIFA și Cupa Campionilor UEFA. De asemenea, adidas sponsorizează unele dintre cluburile de top din lume, inclusiv Real Madrid, Manchester United, Arsenal, FC Bayern Munchen și Juventus. Unii dintre cei mai buni jucători ai lumii sunt, de asemenea, pe lista adidas: Leo Messi, Paul Pogba, Gabriel Jesus, Mohamed Salah, Roberto Firmino, Paulo Dybala, Thomas Müller, James Rodríguez, Diego Costa și Mesut Özil.



Clubul Media Business este o agenție full service care oferă de peste 8 ani servicii de publicitate și de consultanță în mass-media, marketing, comunicare și publicitate. Dacă sunteți interesat(ă) de acest proiect punem detalia un plan de business ireproșabil. Te rog să ne contactezi la chiromelu@yahoo.com, 0744 525 607 (Romeo Chiriac).