Acord între Toyota și Microsoft în privința tehnologiei pentru autoturismele conectate la Internet

Toyota Motor va coopera cu gigantul american din domeniul informaticii – Microsoft în vederea îmbunătățirii serviciilor pe care le-ar putea oferi în viitor în privința conexiunii autoturismelor la Internet, relatează agenția EFE, citat de www.agerpres.ro. Conform unui anunț făcut într-un comunicat de presă, de producătorul auto nipon, a fost creată o nouă companie, denumită Toyota Connected, care se va ocupa de furnizarea acestor noi servicii și, pornind de la analiza avansată a datelor din cloud, de dezvoltarea de produse pentru șoferi și distribuitori. Compania, situată în statul Texas (SUA) și cu o capitalizare de circa 5,5 milioane dolari (4,8 milioane euro), este deținută, în principal, de Toyota Media Service, subsidiară a grupului nipon, și de Microsoft (5% din acțiuni). Compania înființată de Bill Gates investise anterior în Toyota Media Service, în 2011. Toyota comercializează deja în Japonia autovehicule conectate la Internet, dar acest serviciu este limitat deocamdată la anumite modele Lexus și, opțional, pentru gama înaltă. Intenția producătorului auto este de a crește numărul de mașini cu sisteme de schimb de date și de a le comercializa, într-o primă etapă, în SUA și Japonia.



Clubul Media Business este o agenție full service care oferă de peste 8 ani servicii de publicitate și de consultanță în mass-media, marketing, comunicare și publicitate. Dacă sunteți interesat(ă) de acest proiect punem detalia un plan de business ireproșabil. Te rog să ne contactezi la chiromelu@yahoo.com, 0744 525 607 (Romeo Chiriac).