Teste pe adidas brazuca, mingea oficiala a CM

adidas brazuca, mingea oficială a Cupei Mondiale FIFA Brazilia 2014, a fost testatat pe parcursul a doi ani si jumatate de aproximativ 600 dintre cei mai buni jucatori de fotbal din lume si 30 de echipe din 10 tari. Designul adidas brazuca se inspiră din culorile vii, pasiunea si trecutul Braziliei. Un milion de fani din Brazilia au votat ca “brazuca” să fie numele noii mingi pentru CM. Culorile si designul s-au inspirat din bratarile traditionale cu dorinte pe care le poarta brazilienii (fita do Senhor do Bonfim da Bahia) si scot in evidenta energia si veselia asociate fotbalului carioca.

Printre cluburile care au testat mingea se numara AC Milan, Bayern Munchen, Palmeiras si Fluminese. Lionel Messi, Iker Casillas, Bastian Schweinsteiger sau Zinedine Zidane au jonglat cu acest balon. De asemenea, mingea a fost deja testata în cadrul adidasU-20 World Cup si in partida amicala dintre Suedia si Argentina din februarie 2013, dar sub un design diferit.

Inovatia structurala a balonului este reprezentata de 6 paneluri identice, care au o simetrie unica. Pozitionate unul langă celalalt, panelurile au o structura de suprafata diferita, care ofera aderenta, stabilitatea si aerodinamica necesare pe teren. In campania “All In or Nothing” pentru World Cup, adidas are mesajul “Love Me or Lose Me” pentru jucatorii de fotbal si fani.

Lansarea adidas brazuca marcheaza noua etapa a campaniei “All In or Nothing” pentru World Cup, după lansarea echipamentelor celor sapte federatii si a colectiei de ghete Samba. Incepând din 1970, adidas a creat fiecare minge pentru CM si a extins, recent, contractul cu FIFA până în 2030, incluzand aici si furnizarea de mingi oficiale pentru competitii.

(www.fifa.com)